34 Reacties

4 jaar geleden

Vind zelf de plankjes wel handig, daar kan ik dan luiers in een mandje kwijt, wat bodylotion, en de billendoekjes. Verder leg ik dan de kleertjes van die dag daar dan klaar. De rest gaaf allemaal in de lades kastjes. Ik heb nu alleen maar planken dus doe nu alles in mandjes

4 jaar geleden

Plankje van de karwei! (Decoratief), neutraal dus kan van alles bij 😄

4 jaar geleden

Wij hebben dit schapje boven de commode hangen. staan wat spulletjes in zoals knuffeltje, muziekdingetjes en de camera vd babyfoon staat erop. Wij vinden het super handig!

4 jaar geleden

Deze hebben wij

4 jaar geleden

Ik heb ook 2 plankjes van de action. Heel mooi alleen toen mijn zoontje ouder werd en ging staan op de commode trok hij er alles vanaf. Dus nu hangen ze eigenlijk leeg daar

4 jaar geleden

Wij hebben ook plankjes van boomstam 😊

4 jaar geleden

Wij hebben een hele grote commode waar genoeg spullen op passen naast het aankleedkussen, dus hier geen plankjes.

4 jaar geleden

Reactie op jady123

Wij hebben ook plankjes van boomstam 😊
Mooi!!

4 jaar geleden

Wij hebben wel een plankje maar meer omdat het heel erg leuk staat😃

4 jaar geleden

Ik heb ook 2 plankjes van de action. Heel mooi alleen toen mijn zoontje oud ...
Herkenbaar;)

4 jaar geleden

Ideaal zijn de plankjes ook bij mijn zoontje handig gebruik van gemaakt

4 jaar geleden

Krijg je spijt van of je moet ze extreem hoog ophangen. Je kindje stoot zich er anders aan of haalt de spullen er vanaf (spreek uit ervaring) lade is makkelijkst

4 jaar geleden

Bij mijn eerste had ik een plank. Nu gaan we die kruidenrekjes van ikea gebruiken. Ik vind het ideaal voor de kleine spulletjes die je continu gebruikt en hang 1 van 2 op de kop zodat ik er kleertjes aan kan hangen

4 jaar geleden

Ik deed altijd de luiers in een mandje op het plankje eventuele zalfjes en cremetjes maar wij hadden de plank wel echt een stuk hoger hangen bij de commode

4 jaar geleden

Het commode plankje gebruik ik alleen als accessoire om wat leuke dingetjes op te zetten.

4 jaar geleden

Reactie op Spruit2

Bij mijn eerste had ik een plank. Nu gaan we die kruidenrekjes van ikea geb ...
Alleen zooooooo jammer dat die niet meer verkrijgbaar zijn bij ikea ( eerste topic) Want die zijn super leuk en fijn

4 jaar geleden

Reactie op plien306

Alleen zooooooo jammer dat die niet meer verkrijgbaar zijn bij ikea ( eerst ...
Zijn wel weer verkrijgbaar, alleen in een ander materiaal nu!

4 jaar geleden

Ik denk als je genoeg plek hebt op je commode het eerder een decoratief element is.

4 jaar geleden

Ja ik vond een plankje boven de commode altijd erg prettig. Wat nog handiger is boven je commode haakjes! Echt een aanrader!! Zo handig met kleertjes en handdoekjes!

4 jaar geleden

Reactie op PB1

Zijn wel weer verkrijgbaar, alleen in een ander materiaal nu!
Welke naam? Niet de bekvam namelijk. Daarnaast is het niet mogelijk deze online te bestellen. Zoals zoveel bij ikea helaas