Voor degenen die al ervaring hebben; is het handig om plankjes bij de commode te hebben voor spulletjes of bewaar je toch alles in de lade?
Wij vinden van die plankjes in een hexagon vorm erg leuk maar daar past naast wat decoratiefs vrij weinig bij natuurlijk.
Dus vandaar dat ik me afvraag of we daar spijt van gaan krijgen 🤗
Hoe hebben jullie dit aangepakt?
Vind zelf de plankjes wel handig, daar kan ik dan luiers in een mandje kwijt, wat bodylotion, en de billendoekjes. Verder leg ik dan de kleertjes van die dag daar dan klaar. De rest gaaf allemaal in de lades kastjes. Ik heb nu alleen maar planken dus doe nu alles in mandjes
Wij hebben dit schapje boven de commode hangen. staan wat spulletjes in zoals knuffeltje, muziekdingetjes en de camera vd babyfoon staat erop. Wij vinden het super handig!
Ik heb ook 2 plankjes van de action. Heel mooi alleen toen mijn zoontje ouder werd en ging staan op de commode trok hij er alles vanaf. Dus nu hangen ze eigenlijk leeg daar
Krijg je spijt van of je moet ze extreem hoog ophangen. Je kindje stoot zich er anders aan of haalt de spullen er vanaf (spreek uit ervaring) lade is makkelijkst
Bij mijn eerste had ik een plank. Nu gaan we die kruidenrekjes van ikea gebruiken. Ik vind het ideaal voor de kleine spulletjes die je continu gebruikt en hang 1 van 2 op de kop zodat ik er kleertjes aan kan hangen
Ik deed altijd de luiers in een mandje op het plankje eventuele zalfjes en cremetjes maar wij hadden de plank wel echt een stuk hoger hangen bij de commode
Ja ik vond een plankje boven de commode altijd erg prettig.
Wat nog handiger is boven je commode haakjes! Echt een aanrader!!
Zo handig met kleertjes en handdoekjes!