Plassen

MKQ
4 maanden geleden
Volgen
Hallo dames, Misschien een gekke vraag.... Ik ben nu 5+5 weken zwanger en ik moet echt om de haverklap naar de wc om te plassen. Het kan natuurlijk nog niet van de baby komen die op mijn blaas drukt maar waar komt het dan vandaan? Hebben jullie hier ook last van of denk ik gewoon bij alles dat het met de zwangerschap te maken heeft? 🤣
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
11 reacties
Melliebellie
4 maanden geleden
Ik doe met je mee! 🙋‍♀️ Maar geen idee waar het vandaan komt haha
  • Rapporteren
NvdmB
4 maanden geleden
Had en heb ik ook nog steeds. Nu 8 weken zwanger. Komt omdat je baarmoeder groeit en die drukt tegen je blaas aan.
  • Rapporteren
D-K
4 maanden geleden
Hier ook. Vreselijk onderweg van huis naar vakantie maar 2 uur rijden ma 2x gestopt want ja hoor moest weer plassen😅
  • Rapporteren
MKQ
4 maanden geleden
Ohja en wat ik vergat te vermelden... niesen en dan in je broek plassen, een heeeeele rare gewaarwording voor de eerste keer. Dit kennen ook vast meer vrouwen, toch?! 🤭
  • Rapporteren
MKQ
4 maanden geleden
Reactie op D-K
Hier ook. Vreselijk onderweg van huis naar vakantie maar 2 uur rijden ma 2x gestopt want ja hoor moest weer plassen😅
Gek he! 2 uurtjes, voorheen deed je dit waarschijnlijk zonder moeite 🤣
  • Rapporteren
SaintlyPumpkin
4 maanden geleden
Komt omdat je darmen verplaatsen om ruimte te maken voor je baarmoeder.. Ook als je foliumzuur slikt, is je doorbloeding beter en werken je nieren dus ook sneller en moet je meer plassen
  • Rapporteren
MKQ
4 maanden geleden
Reactie op NvdmB
Had en heb ik ook nog steeds. Nu 8 weken zwanger. Komt omdat je baarmoeder groeit en die drukt tegen je blaas aan.
Ahaa, dat verklaart inderdaad een hoop! Thanks!
  • Rapporteren
MKQ
4 maanden geleden
Reactie op SaintlyPumpkin
Komt omdat je darmen verplaatsen om ruimte te maken voor je baarmoeder.. Ook als je foliumzuur slikt, is je doorbloeding beter en werken je nieren dus ook sneller en moet je meer plassen
Het is een wonderbaarlijk iets, het menselijk lichaam. Dat van het foliumzuur wist ik maar stom genoeg had ik de link niet gelegd. Dit gebruik ik inderdaad op het moment.
  • Rapporteren
panaceatic
4 maanden geleden
Reactie op MKQ
Ohja en wat ik vergat te vermelden... niesen en dan in je broek plassen, een heeeeele rare gewaarwording voor de eerste keer. Dit kennen ook vast meer vrouwen, toch?! 🤭
Ik ook al een paar keer gehad de voorbije weken... 🙋🙈
  • Rapporteren
zwangervannummertwee
4 maanden geleden
Reactie op MKQ
Wacht maar tot na je bevalling😂 Ik ging met overgeven ook altijd in m’n broek plassen 🤭🤭. Nouja, een scheutje😂 dus daarna maar emmer bij de wc gezet. Als ik moest spugen snel naar de wc en ondertussen spugen in de emmer
  • Rapporteren
SaintlyPumpkin
4 maanden geleden
Reactie op MKQ
Het is een wonderbaarlijk iets, het menselijk lichaam. Dat van het foliumzuur wist ik maar stom genoeg had ik de link niet gelegd. Dit gebruik ik inderdaad op het moment.
Bizar he! Je lichaam weet precies wat het moet doen😊
  • Rapporteren