33 Reacties

5 jaar geleden

Heb zelf flessenset van dr. Brown ook plastic, en ga denk ik niet overstappen naar glas.

5 jaar geleden

Plastic flesjes hebben alleen die eigenschap wanneer je ze gevuld in de buitenlucht (buiten koelkast oid) laat staan. Dus plastic flesjes gebruik kan echt geen kwaad

5 jaar geleden

Ik ga zelf denk ik voor glas, maar las ook dat als je de melk niet in het plastic flesje verhit er waarschijnlijk niet zoveel aan de hand is.

5 jaar geleden

Ik las het inderdaad ook gister, over de microfibers. Als je plastic gebruikt, adviseren ze in een pannetje de melk te verhitten. Wat een gedoe😬

5 jaar geleden

Ik ben veel te nuchter voor dit soort berichten. Gewoon plastic flesjes dus👍🏼

5 jaar geleden

Wij hebben de glazen flessen van dr. Brown aangeschaft 😁

5 jaar geleden

Ik ga ook voor glazen flessen.

5 jaar geleden

Ik vindt t echt duur die glazen flessen!

5 jaar geleden

Ik kan me dr niet zo druk om maken haha! Dus gewoon difrax plastic flesjes 😊 ik zou zeggen doen waar je je zelf goed bij voelt

5 jaar geleden

Glazed

5 jaar geleden

Overal is tegenwoordig paniek om te maken. Zo zonde van je energie. Die'plastic' flessen van bijvoorbeeld difrax zijn echt niet hetzelfde als de spa flesjes van de lidl. Als het gevaarlijk zou zijn zou het niet al jaaaaaaaaren bestaan lijkt mij dan

5 jaar geleden

Glazen flesjes lijkt me nog best tricky eerlijk gezegd, als je ze per ongeluk een keer om stoot of iets. Of zodra ze tegen een jaar oud zijn en zelf die flesjes vast willen houden. Ik denk dat wij het gewoon bij plastic flesjes houden.

5 jaar geleden

Ik heb nog een flink assortiment dr brown flessen in huis van mijn dochtertje, ik heb alleen nieuwe spenen voor deze flessen gekocht. in de ochtendspits al regelmatig een volle fles laten vallen dus denk dat glas niks voor mij zou zijn🙈

5 jaar geleden

Reactie op Marit92

Ik ben veel te nuchter voor dit soort berichten. Gewoon plastic flesjes dus ...
Ik ook🙈

5 jaar geleden

Ik twijfel nog ook over het type flesje deze 3 schijnen goed te zijn in combinatie met borstvoeding. Alle 3 zijn te verkrijgen in zowel plastic als glas... Waarbij de plastic variant een paar euro goedkoper is. Dus voor de prijs maakt het me niet zo veel uit. Avent Natural 2.0 Zuigfles Glas SCF053/17 240 ml €10,21 Lansinoh Fles Glas Natural Wave 240ml €10, 90 Dr. Brown's Fles Brede Hals Glas Options+ 270ml €10,99

5 jaar geleden

Nu lees ik net 3 nadelen op internet review. Dat glazen flesjes wel weer zwaarder zijn. (wat een nadeel kan zijn als de baby later het flesje zelf wil vasthouden.) En als je het glas zelf in de magnetron doet dat het glas dan heel heel word. En natuurlijk dat glas kan breken als het valt... Denk dat ik dan toch maar voor plastic flesjes ga.

5 jaar geleden

Mijn dochter van anderhalf weet zelfs de plastic flessen stuk te gooien op de grond. Ik ga het risico niet nemen dat ze straks een fles van de baby pakt en hem in 10000 stukjes gooit met alle gevolgen

VRIEND

5 jaar geleden

Ik ga voor de glazen. Met een siliconen hoes kunnen ze best wat hebben. Ik heb echt geen zin om melk in een pannetje op te gaan warmen😬 plastic flessen krassen eerder en worden dof. Glas blijft dan mooier. In die krassen kunnen trouwens ook bacteriën groeien.

5 jaar geleden

Hoe vaak ik 's nachts slaapdronken wel niet een fles om tikte 😂. Dus wij gaan gewoon weer voor de dr Brown flessen. Kopen wel regelmatig nieuwe, zeker in het begin.

5 jaar geleden

Borstvoeding, no problemo 😅👌🏻