14 Reacties

5 jaar geleden

Boxpakje van zeeman, overslagrompertjes. Is de eerste maandjes echt fijn. Dan hoef je niet over het hoofdje. Gewoon lekker liggende dingen. Geen capuchons geen rokjes of dergelijke

5 jaar geleden

De basic (noos) collectie van noppies met overslag shirtjes en overslagrompertjes

5 jaar geleden

Ik koop geen kleine kleertjes met capuchons meer. Ziet er vaak schattig uit in de winkel maar ligt voor het kindje echt niet fijn en als je hem over 't hoofdje doet en ze draaien liggen ze zo met het mondje er tegen aan.

5 jaar geleden

Ik koop zeker in 50 en 56 eigelijk alleen dingen die niet over het hoofdje hoeven. Dus vooral omslag rompers en pakjes.

5 jaar geleden

Nadeel van boxpakje is dat als je ze er mee in bed ligt je na 't slapen niks meer aan kan trekken en ze 't dus koud hebben. Maar als je wel voor een boxpakje kiest zou ik er in ieder geval 1 nemen met knoopjes of een rits tussen de beentjes zodat je hem met verschonen niet helemaal uit hoeft te doen. Vaak zijn een overslag shirt en een los broekje 't fijnst en praktisch bij een baby. Succes met shoppen!

5 jaar geleden

Boxpakje met veeeeeeel knoopjes en vestje voor overdag er overheen, en sowieso overslagrompertjes. Niets vervelender dan om 03:00 ‘s nachts een romper vol poep uit te trekken. Dan maar beter alles losknopen #beenthere 😆

5 jaar geleden

Boxpakjes.

5 jaar geleden

Reactie op channxxxx

De basic (noos) collectie van noppies met overslag shirtjes en overslagromp ...
Die is echt fijn inderdaad. Hier als ervaringsdeskundige..overslag rompertjes de 1e maanden! Zoveel fijner dan moeten wurmen met dat kleine tere lijfie ♡

5 jaar geleden

Bedankt voor de tips! Bij de boxpakjes, kopen jullie dan wel die over het hoofdje moeten en tussen de benen drukknopen of met aan de voorkant drukknopen? Dat eerste lijkt mij dan weer makkelijker met verschonen, dat laatste makkelijker met aankleden 🙈

5 jaar geleden

Wij hebben vandaag ook al een superleuk boxpakje gekocht. Hadden een cadeaubon gekregen van een winkeltje in de buurt, dus moesten natuurlijk even gaan kijken wat ze er allemaal hadden. 😍

5 jaar geleden

Reactie op Suzan86

Bedankt voor de tips! Bij de boxpakjes, kopen jullie dan wel die over het h ...
Kijk eens naar die van noppies, die zijn zo fijn ❤️ zeeman ben ik zelf geen fan van, omdat de noppies pakjes fijner zijn

5 jaar geleden

Reactie op Suzan86

Bedankt voor de tips! Bij de boxpakjes, kopen jullie dan wel die over het h ...
De boxpakjes met voetjes en knoopjes over de gehele voorkant zijn hier favoriet met een overslag romper eronder. Vooral in maat 50 en 56 veel gebruikt. Op deze manier hoeft er niets over het hoofdje.

5 jaar geleden

Overslag rompers!!! 🥳🥳🥳 Heel in begin boxpakjes maar vond op een gegeven moment een broekje en shirtje leuker. Wel alles zachte rekbare stof... Tip! Geen spijker stof! En ons eerste pakje was met een overslag shirtje... Helemaal goud. Nu zal dat weer zo zijn 😂🎉

5 jaar geleden

Reactie op Ilsee88

Overslag rompers!!! 🥳🥳🥳 Heel in begin boxpakjes maar vond op een gegeven ...
Helemaal mee eens haha! Wij hadden op het begin alleen gewone rompers totdat ik overslag rompers kocht, wat een uitvinding!! 👍