24 Reacties
5 jaar geleden
Ik gebruik zelf omnibionta pronotal+, daar hoef ik verder niets extra bij de te slikken want daar zit alles in
5 jaar geleden
Multivitamine voor zwangere. Foliumzuur zit daarin dus daar kun je mee stoppen
5 jaar geleden
Ik zou geen davitamon innemen maar iets dat de volledige vorm van supplementen geeft. In davitamon zitten synthetisch stoffen.
Ik neem de b12 combi 6.000 met FOLAAT. van vitakruid.
Even folaat in capslock omdat heel veel vrouwen denken dat folium het allerbelangrijkste is, maar dat is dus folaat. Veel artikelen hierover die dit bewijzen. Én orthomoleculair arts heeft mij geadviseerd. Succes
5 jaar geleden
Reactie op visje21
Hierbij neem je verder niets in ?
En heel af en toe vitamine c camu camu. In mijn vorige zwangerschap nam ik mama multi dag. Nu moet ik die nog bestellen maar ik richt me op folaat, vitamine d en omega 3. Er is heel veel en soms zie ik de bomen niet meer door het bos. Daarom houd ik vast aan b12, vitamine d en omega 1 eetlepel.

5 jaar geleden
Ik heb op aanraden van verloskundige bloed laten prikken om vitaminen te controleren. Aan de hand daarvan heeft ze een advies gegeven. Als je bijv vit D nodig hebt kun je die beter in olie of capsulevorm slikken, dat wordt beter opgenomen. Die multipillen doen dan niet zoveel (heb ik me laten vertellen).
5 jaar geleden
Ik gebruik deze ook. Kreeg ze als tip van mijn nicht. Ben er 2 maanden voordat ik zwanger werd mee begonnen. Zit genoeg foliumzuur in als je elke dag 2 tabletten neemt
5 jaar geleden
Mijn huisarts zei dat ik foliumzuur moet blijven nemen en verder niets, heeft weinig zin en zijn eerder praatjes volgens haar.