13 Reacties

5 jaar geleden

3d echo Barendrecht

5 jaar geleden

Ik heb het gedaan bij kijk nou es Ze hebben daar veel geduld het is bij Maasstad ziekenhuis in Rotterdam zuid

5 jaar geleden

Ik ga morgen naar wonderbabies in capelle!

5 jaar geleden

Wij zijn zowel 2 jaar geleden als 2 weken geleden bij wonderbabies geweest in capelle馃槃 goede ervaringen mee en je krijgt alles digitaal en aantal foto鈥檚 uitgeprint. Beeld is echt super scherp!

5 jaar geleden

Baby echo rijmond in Dordrecht !

5 jaar geleden

Ik ben bij Pretecho enzo geweest in Vlaardingen. Super aardige echoscopiste, ze nam echt de tijd en had er zelf ook plezier in. Je hebt enorm veel opties en mogelijkheden om uit te kiezen en terwijl ik een 2D echo had geboekt, heeft ze ook nog gratis een stukje 3D echo gemaakt. Ze hebben een mooie kamer met een heel groot scherm waarop je kunt meekijken. De beeldkwaliteit was heel scherp. Ik mocht ook twee mensen meenemen. Je krijgt foto鈥檚 mee na de echo en ook nog eens veel meer foto鈥檚 en filmpjes per e-mail toegestuurd, zo kan je er nog lang van nagenieten. Verderop in de zwangerschap komen we er zeker nog een keer terug voor een 3D echo :-)

5 jaar geleden

Ik ga volgende week naar Baby鈥檚 World in Den Haag. Ik ben benieuwd! Erg veel zin in!

5 jaar geleden

Wij gaan straks naar Wonderbabies in Capelle ;-)

5 jaar geleden

Reactie op Epsilon

Ik ga volgende week naar Baby鈥檚 World in Den Haag. Ik ben benieuwd! Erg vee ...
Ik ook! De 3e!

5 jaar geleden

Duidelijk 3d echo in Barendrecht! Heb de mijne vorige week hier in Spijkenisse gedaan, maar was met oudere apparatuur. Die van mn eersfe was in Barendrecht, haarscherp beeld, duidelijke uitleg en een usb stick mee!

5 jaar geleden

Met hoeveel weken gaan jullie voor de 3d echo?

5 jaar geleden

Ik wil denk rond week 24 voor een pretecho gaan want na de 20 weken echo doen ze weer alleen hartje luisteren bij de vk... En dan vind ik het zo lang wachten tot de volgende echo.

5 jaar geleden

Reactie op evelien1984

Wij gaan straks naar Wonderbabies in Capelle ;-)
Hier zijn wij ook geweest! 馃馃挆馃懚馃徎