10 Reacties

4 jaar geleden

Ik ben heel erg blij met deze slaapzak. Voor mn oudste zoontje heb ik er 2 gekocht, maar zijn na zovaak wassen nog zo goed dat mn 2e ze nu ook draagt. Fijn dat je voor ieder seizoen een slaapzak hebt :). Ik zou de acties in de gaten houden want die zijn er regelmatig.

4 jaar geleden

Staan er geen op vinted om uit te proberen?? (Heb geen ervaring ik koop ze bij de hema de slaapzakken)

4 jaar geleden

Reactie op Lydia1988

Ik ben heel erg blij met deze slaapzak. Voor mn oudste zoontje heb ik er 2 ...
Exact deze ervaring! Als je je aanmeldt op de website van puckababy krijg je mail als ze korting hebben. Dat is meestal 20%. Dat is wel lekker op zo’n groot bedrag. Ik vind t ideaal dat je 1 slaapzak hebt voor alle seizoenen en tot ze eruit gegroeid zijn.

4 jaar geleden

Ik heb hem afgelopen week binnen gekregen heel erg blij mee! Als je uitrekent wat je steeds kwijt ben voor een grotere slaapzak of 4 seizoenen is 120 euro toch wel het goedkoopst en ik vind de kwaliteit heel goed had de inbaker slaapzakken ook van puckababy

4 jaar geleden

Ik had eerst de newborn bag die beviel prima. Nu sinds 2 weken over op de 4 seasons en ik vind hem super fijn! Kost wel wat, misschien idd eens op vinted kijken? Ik heb de newborn ook verkocht op vinted.

4 jaar geleden

Ze zijn nu bij de prenatal in de aanbieding! Scheelt je €18,00!

4 jaar geleden

Vraagje, ik heb hem ook, maar twijfel zo welke te gebruiken... Herfst of toch nog lente...

4 jaar geleden

Reactie op Druif109

Vraagje, ik heb hem ook, maar twijfel zo welke te gebruiken... Herfst of to ...
Ik gebruik nu nog lente maar als de kou blijft aanhouden ga ik over op herfst. Lig ook wel een beetje aan de kamertemperatuur. Hoe kouder de kamer hoe warmer de slaapzak

4 jaar geleden

Bedankt allemaal! Vandaag gekocht bij de prenatal met korting! Ook op bol.com afgeprijsd voor de liefhebbers! Mijn zoontje is nu 6 maanden, maar zowel in de lengte als de mouwen zijn echt nog veeelste groot! En ik heb echt een grote, bolle baby😅 Gebruiken jullie 'm nu ookal of?

4 jaar geleden

Ik heb de 4 seizoenen van Jolein gekocht! Had ook goede reviews en veel goedkoper dan de puckababy. Vond de puckababy veel te duur. Heb de slaapzak alleen nog niet gebruikt omdat hij nog te groot is, hahaha