16 Reacties

4 jaar geleden

Nijntje my first is wel een leuke vanaf 1,5 kon mijn oudste hem zelf maken. Echte puzzelstukken duurt nog even, maar van Nijntje hebt je ook 'wat hoort bij elkaar'. Voor nu zou ik gaan voor wat moeilijkere houten puzzels zonder afdrukje waar ze horen, en oefenen met er goed in draaien.

4 jaar geleden

Nou dan doet jouw dreumes dat al super knap! Die van mij (16mnd) kan alle houten stukken heel goed door de kamer gooien en in zijn mond stoppen 😂🙈

4 jaar geleden

Bij ons kunnen ze vormenpuzzels oplossen. We hebben een xylofoon van Hape wat ook vormenstoof/puzzel is.

4 jaar geleden

Ik heb nu 3 geluidenpuzzels besteld, wist geeneens dat die bestonden 🙂

4 jaar geleden

Reactie op Mommy'21

Nou dan doet jouw dreumes dat al super knap! Die van mij (16mnd) kan alle h ...
Ieder zijn talent, wel al goed dat jouw dreumes al kan gooien.. Is heel leuk om bij ieder kleintje nu al talent te zien.. de ene sociaal, ander puzzels, weer ander muziek maken.. heel mooi 🥰

4 jaar geleden

Reactie op CVis

Ik heb nu 3 geluidenpuzzels besteld, wist geeneens dat die bestonden 🙂
Haha, ik wist het ook niet. Ben direct gaan Googlen 😆 Welke heb jij gekocht? Ik heb al 48u niks aangeschaft voor de kleine, kan wel weer een keer..

4 jaar geleden

Reactie op Sidenida

Haha, ik wist het ook niet. Ben direct gaan Googlen 😆 Welke heb jij gekoch ...
https://www.marjospeelgoed.nl/puzzel-met-geluid.html Deze, maar ze zijn nog niet binnen, dus kan je nog niet zeggen of het iets is. Ik laat het weten!

4 jaar geleden

Reactie op Sidenida

Haha, ik kan me ook erg moeilijk inhouden om dingen te kopen ja 🤣

4 jaar geleden

Reactie op Waiting

Ieder zijn talent, wel al goed dat jouw dreumes al kan gooien.. Is heel le ...
Dat is ook zo! Mijn dochter is qua staan/lopen weer niet erg snel. Komt allemaal vanzelf + ze gooit alsnog regelmatig een olifant of koe door de kamer, het liefst om 7 uur 's ochtends 😉

4 jaar geleden

Reactie op Sidenida

Hahahaha herkenbaar!! Ik ook al een paar dagen niet en hatsee winkelwagentje zit weer vol 😂

4 jaar geleden

Reactie op Mommy'21

😂😂😂

4 jaar geleden

Reactie op CVis

Ze zijn inmiddels binnen, waren kwijt geraakt bij DHL. Ik vind de kwaliteit niet al te goed, één puzzel werkte niet en van een ander liet de afbeelding al los. Dus ik stuur ze retour.

4 jaar geleden

Ik heb deze van iemand gekregen. Toch iets anders, maar erg leuk vind ik zelf.

4 jaar geleden

Reactie op Mommy'21

Hahaha herkenbaar 🤣🤣

4 jaar geleden

Reactie op CVis

Ze zijn inmiddels binnen, waren kwijt geraakt bij DHL. Ik vind de kwaliteit ...
Oh, top dat je het nog even laat weten. Ik vond deze wel een leuk prijsje hebben maar is dus niks waard, jammer!

4 jaar geleden

Reactie op CVis

Ze zijn inmiddels binnen, waren kwijt geraakt bij DHL. Ik vind de kwaliteit ...