12 Reacties
4 jaar geleden
Alleen een romper. Als het kouder us dan houd hij gewoon zijn kleren aan (behalve als het een spijkerbroekje is)
4 jaar geleden
Hier een body en een pyjama met voetjes.Die van ons sliep tot vorige week ook onder een dekentje. Maar ze kroop heel de tijd naar boven in bedje. Dus dan vond ik dat ze met een pyjama alleen te koud had. Dan heb ik haar een tijdje met een dun slaapzakje onder haar dekentje gelegd zodat ze toch een extra laagje zou hebben bij het verkruipen. En nu is het een tetradoek ipv een dekentje met een slaapzak op dikte van de temperatuur.
4 jaar geleden
Reactie op SaintlyPumpkin
Alleen een romper. Als het kouder us dan houd hij gewoon zijn kleren aan (b ...
Dit doe ik ook! Al dat gehannes met pyamas 😂 mijn oudste slaapt nog steeds alleen in zn ondergoed haha
4 jaar geleden
Ik ben echt een luie moeder. Ze hebben gewoon hun kleertjes aan tot ze vies worden en slapen in een slaapzak. Ze hebben wel een feetje wafel pyjama omdat ik die zo cute vind als outfitje voor overdag.
Met tweeling heb ik geen uitgebreid bedritueel en ze slapen heel goed. Scheelt zeeën van tijd.
4 jaar geleden
Ellis slaapt in zulke onesies vd Primark. Ze schopt altijd dekentjes weg en slaapzakken zijn soms te warm. Rompertje eronder en ze slaapt heerlijk

4 jaar geleden
Reactie op bbgrlkl
Doen jullie met de slaapjes overdag ook die pyjama aan dan? Mijn dochter sl ...
Nee met dit weer nu gewoon lekker kleertjes aan. Ze slaapt nog veel korte dutjes en dan blijf je bezig