15 Reacties

4 jaar geleden

Leest mee ik ervaar t ook:( ene keer denk ik van die heeft me gemist.. en andere keer totaal niet….

4 jaar geleden

&soms twijfel ik aan me zelf dan

4 jaar geleden

&soms twijfel ik aan me zelf dan
Ja dit heb ik ook

4 jaar geleden

Hier gaat dat ook zo op de opvang. Heel blij als mama er aan komt, maar ook al heel snel weer verder willen spelen. Ik zie het als iets positiefs. Ik denk dat het betekent dat hij het naar zijn zin heeft op de opvang en zich veilig en vertrouwd voelt. En in jouw geval dus bij opa en oma 😊.

4 jaar geleden

Ja herkenbaar, soms negeert hij me haha. Ik weet me dan ook geen houding te vinden. Soms denk ik dat hij moet wennen aan verandering, zoals bijvoorbeeld als we weer van omgeving veranderen oid

4 jaar geleden

Daarnet kwam ik thuis en keek ze vooral naar onze hond 😅.. Dat moet je echt niet persoonlijk nemen !

4 jaar geleden

Is bij ons ook zo! Ik heb een keer gelezen dat hij jou dan vertrouwd en weet dat mama altijd terugkomt! Dit is altijd beter dan wanneer hij bij opa en oma de hele dag moet huilen omdat hij je mist!

4 jaar geleden

Ik begrijp het volledig, heb dat gevoel ook (was deze week plots ook zo hier en ik voelde me stiekem wel echt verdrietig). Maar zoals anderen al zeiden is het natuurlijk ook fijn dat ze zich goed voelen bij de grootouders.

4 jaar geleden

Oooh ja... Onze dreumes was een nachtje logeren geweest bij opa en oma. Hij werd thuis gebracht dus ik haalde hem uit de kinderwagen. Was hij aan het mopperen en stak zijn armen uit naar opa😱 ooh dat vond ik niet leuk 😭

4 jaar geleden

Ik kan niks doen of Ellis zit aan me vast geplakt. Het duurt ongeveer een uur voor ze eens iets durft te ondernemen. Ik zou dat graag anders zien. Vanmiddag waren we bij haar Omi en ze krijste want Omi wou haar groente geven terwijl ze op mijn schoot zat. Ik pakte de lepel en mond ging wagenwijd open zucht. Dus hier de keerzijde

4 jaar geleden

Oh ja, hier op de opvang schiet mn ene dochter uit je handen zodra ze de deuropening ziet om te gaan spelen en is teleurgesteld als we weer gaan. Als oma er is wil ze daar op schoot of keten met opa. Als ze thuis aan het spelen is komt ze geregeld even knuffel halen. En ben meer favoriet dan papa. Dus ik vind het wel best. Ben al lang blij dat ze zich ook met andere volwassenen vermaakt. Dr tweelingzus heeft een plakperiode kort geleden gehad. Is leuk voor 1-2 dagen. Daarna was ik het zat om de hele dag met een dreumes op mn armen te lopen. Het was zo erg dat ze in mn armen verschoont wilde worden.

4 jaar geleden

Herkenbaar.. ik breng mijn zoontje naar de opvang en dan huilt hij omdat ik weg ga. Zodra we hem ophalen dan wil hij daar niet weg en kruipt hij snel weg 😆 ik weet in iedergeval dat hij het naar zijn zin heeft. Bij opa en oma zelfde verhaal.

4 jaar geleden

Heel herkenbaar!! Wordt door beide kids compleet genegeerd!! Schijnt heel normaal te zijn! Stiekem wel goed maar leuk is anders!! Ben altijd blij dat ze het zoo onwijs fijn hebben met opa en oma! Maar ja dat gevoel is herkenbaar

4 jaar geleden

Ja dat is normaal hoor. Mijn zoontje van 4 wordt zelfs boos als ik hem kom halen van de BSO 🙃 (hij is dan ook moe hoor). De jongste is wel blij me te zien, maar die begint dan juist de hele tijd te jengelen en huilen tot hij op bed gaat.. (ook moe gok ik dan maar). Als ze bij opa en oma logeren dan willen ze ook niet naar huis 🤷‍♀️

4 jaar geleden

Het klinkt lullig maar super fijn voor jouw kind en jouw ouders! Ze doen het dus goed en jouw kindje heeft het daar super naar zijn zin! Maarja ik ken het gevoel wel hoor.. toen ik laatst mijn dreumes ophaalde wilde hij ook perse een knuffel geven aan de leidster. En ik dacht hallo en mamma dan haha maar ik ben erg blij dat hij het daar zo naar zijn zin heeft 😃🥰