13 Reacties

5 jaar geleden

Daar heb je vrijweg geen tips voor, Als het voelt alsof je ribben gekneusd zijn en je kunt echt niks meer omdat het pijn doet zoals lachen, hoesten, zitten, liggen, dan kan het zijn dat z e gekneusd zijn. Of omdat alles dus omhoog word gedrukt je meer pijn ervaart. Ik kan je als tip geven vraag je verloskundige die weet meestal wel raad

5 jaar geleden

Reactie op Hatianmom

Daar heb je vrijweg geen tips voor, Als het voelt alsof je ribben gekneusd ...
Ja dat klopt, ik had het aan mijn verloskundige gevraagd, maar zei vertelde me dat als het kindje erg bewegelijk is of hard schopt het kindje zelfs van binnenuit kan zorgen voor een inwendige kneusing of bloeding, ik hoop niet dat dit het geval is.

5 jaar geleden

Wat vervelend en je moet nog zo een lange tijd!!! 馃槦 mijn eerste was ook heel druk, niet zo er dat er iets kneusde maar ik merk een mega verschil tussen de 2 kids. Beide meiden. De eerste us nog steeds een stuiterbal, deze is heel rustig met lieve trapjes 馃檪

5 jaar geleden

Denk niet dat het te maken heeft met jongen of meisje ;-) mijn meisje van nog geen 3 kilo heeft 4 ribben gekneusd bij mij. Je kan er echt niets aan doen, behalve rust nemen

5 jaar geleden

Zit je baby al tot aan je ribben dan bij jou?

5 jaar geleden

Nee.. rond de 19 weken zit de baarmoeder ong tot aan je navel.. ik vroeg me dit ook al af idd

5 jaar geleden

Ik heb hier ook heel veel last van gehad. Mijn verloskundige zei tegen mij dat alles daar binnen zo word opgeschoven dat het kan zijn dat het daardoor zo pijn doet. Ook kan het te maken hebben als je te labg 1 houding houdt, dus te lang op 1 zijkant liggen kan de last verergeren. Dus ik let daar nu heel erg op en heb al een tijd geen last meer gehad. Ook smeer ik magnesium olie. Maar dat het niks met je kindje te maken heeft die ligt nog zo laag zei ze.

5 jaar geleden

Is het niet van et overgeven? Ik heb ook veel pijn aan mn ribben maar dat komt door mij door het overgeven iedere ochtend.

5 jaar geleden

Reactie op Angelakwint

Is het niet van et overgeven? Ik heb ook veel pijn aan mn ribben maar dat k ...
Dat zal het bij mij niet zijn ik heb daar pilletjes voor en heb al weken niet hoeven overgeven maar nu sinds een paar dagen wel echt flinke pijn aan mijn ribben vooral links waarschijnlijk volgens de huisarts die ik gebeld heb is mijn linkerrib ook al licht gekneusd dus ik hoop dat het niet erger wordt

5 jaar geleden

Reactie op MacyMae

Ik heb hier ook heel veel last van gehad. Mijn verloskundige zei tegen mij ...
Werkt die magnesium olie goed? Anders vraag ik daar eens na

5 jaar geleden

Nee dat niet maar ik ben van mezelf heel slank en nu heb ik echt een mega buik en heb ook diabetes type 1 en ik krijg zowizo snel kneuzingen en blauwe plekken maar ik heb met de vk en de huisarts gebeld die vertelde mij dat ik doordat ik in een keer zo ben bij gekomen en doordat de baby blijkbaar wel vanaf die hoogte zodanig kan trappen dat je onderste rib kneust ik waarschijnlijk al een stuk van mn onderste rib gekneusd had en door verkeerde houdingen in combinatie met getrap richting mijn onderste rib en de aanleg die ik heb voor kneuzingen de kans groot is dat ik daardoor een groot gedeelte van mijn linkerrib gekneusd heb

5 jaar geleden

Ik heb dat ook, ben nu 22+4 en op internet kan ik terugvinden dat de ribben ruimte maken voor de baby voor straks. Vandaar dat het pijn doet, maar als je twijfels hebt kun je altijd even bij de vk vragen x

5 jaar geleden

Werkt die magnesium olie goed? Anders vraag ik daar eens na
Ik gebruik deze van de action voor m'n benen eigenlijk, omdat ik snachts zo kramp heb vaak. Verder smeer ik het alleen als ik last heb gehad van de ribbenpijn, omdat het als een kneusing aanvoelde masseerde ik het alleen op die plek voor het slapen gaan. Het werkt wel want heb er al denk ik 3 a 4 weken lang geen last meer van gehad.. Of het nou echt aan de olie lag of dat me lichaam er gewend aan geraakt is dat me buik ineens zo groot is geworden kan ook馃槄 ben ook erg slank woog altijd 59 kilo (1,76 lang) en ben nu al 70 kilo. Me buik is enorm gegroeid, billen en borsten ook hahah. Ik hoop dat je ook snel geen last meer hebt ervan, ik las ook dat sommig er zo last van hadden omdat ze zittend werk doen, dus als je heel lang 1 houding aan houdt kan het ook pijn doen die druk.. Weet niet wat voor werk je doet maar misschien dat het ook daarmee te maken heeft.