39 Reacties

3 jaar geleden

Het is altijd beter om te stoppen van tevoren of iig als je weet dat je zwanger bent. Ik heb meerdere miskramen gehad en 1 zoontje. Bij me eerste miskraam en zwangerschap van me zoontje stopte ik met roken toen ik erachter kwam me laatste 3 miskramen was ik van tevoren al gestopt met roken en drinken en toch ging het mis.

3 jaar geleden

Reactie op Cobiieee

Het is altijd beter om te stoppen van tevoren of iig als je weet dat je zwa ...
Ja het is altijd beter inderdaad, maar het zegt niet altijd iets zoals ik bij jou lees.. het is dus altijd maar de vraag of het wel of niet goed gaat. Vervelend dat je meerdere miskramen hebt gehad, is dat ook onderzocht waar dat aan ligt?

3 jaar geleden

Op de langere termijn neemt het wel meer risico's met zich mee dus wel goed dat je alsnog stopt zodra je het weet. Wij lopen bij een Fertiliteits arts en hebben onderzoeken gehad naar de oorzaken van me herhaalde miskramen maar daar is niets uitgekomen. Wel is het zo dat ik deze zwangerschap sinds ik weet dat ik zwanger ben fraxiparine spuit (bloed verdunner) en dit zou een positief effect op de zwangerschap kunnen hebben. Tot nu toe gaat het goed. Dinsdag een echo zo spannend

3 jaar geleden

Reactie op Cobiieee

Op de langere termijn neemt het wel meer risico's met zich mee dus wel goed ...
Spannend! Je eerste echo van deze zwangerschap? Ben zo benieuwd! Ik heb 28 juli de eerste echo.. ben erg nerveus na die eerste miskraam! Ik ben nu gestopt met roken, dus hopelijk is alles goed deze keer

3 jaar geleden

Reactie op soesie94

Spannend! Je eerste echo van deze zwangerschap? Ben zo benieuwd! Ik heb 28 ...
Ja klopt de 1e echo van deze zwangerschap dus zeker weten doe ik niet of alles goed is tot dinsdag. Maar ik heb helemaal geen krampen of bloed gehad tot nog toe dus zie dat als positief 😊🤞

3 jaar geleden

Reactie op soesie94

Spannend! Je eerste echo van deze zwangerschap? Ben zo benieuwd! Ik heb 28 ...
Ik hoop voor jou de 28e ook op een mooie echo! Zullen we elkaar laten weten hoe de echo was? 😊🍀

3 jaar geleden

Reactie op Cobiieee

Ik hoop voor jou de 28e ook op een mooie echo! Zullen we elkaar laten weten ...
Jaaaa! Ik laat het je weten en ben ook benieuwd naar de jouwe 😍 ben je nu niet bang na meerdere miskramen dat je bloed gaat verliezen? Hoeveel miskramen heb je gehad als ik vragen mag? En na welke zwangerschap kreeg je je gezonde zoontje?

3 jaar geleden

Reactie op soesie94

Jaaaa! Ik laat het je weten en ben ook benieuwd naar de jouwe 😍 ben je nu ...
Ja ik ben zeker wel bang dat het weer mis is. Ondanks ik nu geen bloedverlies of krampen heb denk ik wel soms van zal toch geen bbz zijn deze keer of dat het alsnog mis is als ik de echo krijg. En soms denk ik iets te voelen en ga ik naar toilet omdat ik dan denk dat ik begin te vloeien. Heb ook nare dromen gehad. Maar ik denk dat dat gewoon me angst is. Want verder voelt het wel beter dan de vorige keren. Maar als ik dinsdag een kloppend hartje zie ben ik opgelucht. Mijn miskramen zijn altijd tussen week 4 en 8 geweest zonder kloppend hartje. Ik heb in totaal 4 miskramen gehad dit is mijn 6e zwangerschap en mijn zoontje is van mijn 2e zwangerschap.

3 jaar geleden

Hoop het ook zo voor je! Ga voor je duimen 🙏 ben je al die keren meteen gestopt met roken?

3 jaar geleden

Reactie op soesie94

Hoop het ook zo voor je! Ga voor je duimen 🙏 ben je al die keren meteen ge ...
Lief van je! Ik duim mee ook voor jou! Ik ben bij mijn 1e 3 zwangerschappen gestopt met roken toen ik het wist daarna ben ik het Fertiliteits traject ingegaan en vond toen dat ik al van tevoren gestopt met roken en drinken moest zijn omdat ik me anders schaamde dat ik daar aan kwam en ik nog steeds ongezond leefde. Ik ben sinds januari gestopt met roken en ondanks de miskramen niet meer gaan roken.

3 jaar geleden

Reactie op Cobiieee

Lief van je! Ik duim mee ook voor jou! Ik ben bij mijn 1e 3 zwangerschappen ...
Knap van je! Super gedaan! Wist je al meteen met 4 weken dat je zwanger was dan? Of wanneer kwam je erachter

3 jaar geleden

Reactie op Cobiieee

Lief van je! Ik duim mee ook voor jou! Ik ben bij mijn 1e 3 zwangerschappen ...
Ook wilde ik gewoon 100% zeker weten dat ik er alles aan gedaan had om een miskraam te voorkomen.

3 jaar geleden

Reactie op soesie94

Knap van je! Super gedaan! Wist je al meteen met 4 weken dat je zwanger was ...
Ik heb 27 mei me laatste miskraam gehad en ben daarna niet meer ongesteld geworden 3 juli had ik een positieve test in handen ik weet Dus niet precies hoe ver ik ben omdat ik nooit een regelmatige cyclus heb gehad. Maar gezien de testen en de clear blue zou ik nu wel 6 weken moeten zijn en wist ik het dus ongeveer met 4 weken ja.

3 jaar geleden

Reactie op Cobiieee

Ook wilde ik gewoon 100% zeker weten dat ik er alles aan gedaan had om een ...
Ja snap ik.. alhoewel het helaas niet altijd alles zegt. Ken er ook genoeg die gerookt hebben (hele zwangerschap) zelfs en enorm gezonde kinderen. Ik had mijn vorige zwangerschap een goede echo en een kloppend hartje met 8 weken en met de echo van 11 weken klopte het hartje niet meer. Was toen in 8,5 week ergens misgegaan, was ik ook gestopt met roken

3 jaar geleden

Reactie op soesie94

Ja snap ik.. alhoewel het helaas niet altijd alles zegt. Ken er ook genoeg ...
Vaak heeft het binnen de 12 weken te maken met een aanleg fout en is roken vaak een risico op de lange termijn. En er zijn genoeg bewijzen dat een gezond leven geen vrij brief is voor een gezonde en goede zwangerschap. Het blijft altijd spannend.. Ik hoop voor ons beide dat het deze keer goed mag gaan!

3 jaar geleden

Reactie op Cobiieee

Vaak heeft het binnen de 12 weken te maken met een aanleg fout en is roken ...
Het blijft zeker altijd spannend. Wat denk je van jongere meisjes die onverwachts zwanger raken die van niks weten en gewoon elk weekend zuipen in de kroeg en roken/drugs.. gaat ook vaak goed! Dus het zegt niks nee. Ik ben benieuwd naar je echo dinsdag! Veel succes 😘🙏

3 jaar geleden

Reactie op soesie94

Ja snap ik.. alhoewel het helaas niet altijd alles zegt. Ken er ook genoeg ...
Pff is het vanzelf op gang gekomen of moest je geholpen worden met opwekken

3 jaar geleden

Reactie op soesie94

Het blijft zeker altijd spannend. Wat denk je van jongere meisjes die onver ...
Dat is zeker waar! Laten we hopen op het beste. Ik hou je op de hoogte.

3 jaar geleden

Reactie op Cobiieee

Pff is het vanzelf op gang gekomen of moest je geholpen worden met opwekken ...
Nee vanzelf op gang gekomen. Alleen was het rond 8,5 misgegaan en ik hoorde het toen met de echo van 11 weken.. toen een week afgewacht en in die week kwam alles nog op gang. Wel veel pijn gehad en enorm veel bloedverlies, maar dat was een week doorbijten. Na 28 dagen weer een menstruatie

3 jaar geleden

Reactie op soesie94

Nee vanzelf op gang gekomen. Alleen was het rond 8,5 misgegaan en ik hoorde ...
Ohja herkenbaar. Brr krijg er nog kippenvel van als ik erover lees of aan denk.