39 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op Cobiieee

Ohja herkenbaar. Brr krijg er nog kippenvel van als ik erover lees of aan d ...
In al die weken mezelf nog zwanger gevoeld maar de VK zei dat het bij veel vrouwen binnen een week op gang komt als ze te horen krijgen dat het niet goed is. Op maandagavond gehoord en zaterdag was het vruchtje eruit

3 jaar geleden

Reactie op soesie94

In al die weken mezelf nog zwanger gevoeld maar de VK zei dat het bij veel ...
Bizar! Het zegt dus eigenlijk ook niks als je geen krampen of bloed verlies hebt het kan dus alsnog foute boel zijn. Pff

3 jaar geleden

Reactie op Cobiieee

Bizar! Het zegt dus eigenlijk ook niks als je geen krampen of bloed verlies ...
Nee eerlijk gezegd niet.. vervelend dat je zoveel geduld moet hebben he

3 jaar geleden

Reactie op Cobiieee

Op de langere termijn neemt het wel meer risico's met zich mee dus wel goed ...
Hoe is het gegaan?!?!

3 jaar geleden

Reactie op soesie94

Hoe is het gegaan?!?!
Sorry! Wist niet precies meer in welke topics ik had verteld dat ik een echo had en dat ik beloofd had wat te laten horen

3 jaar geleden

Reactie op soesie94

Hoe is het gegaan?!?!
Hier mijn echo van vanmiddag. Met kloppend hartje!!! Ben 6+3

3 jaar geleden

Ja ik rokte de 1x ook en kreeg en miskraam ik rook nu ook maar wat minder dan eerst gelukig hoop dat het goed gaat ben nu 5,1weken

3 jaar geleden

Reactie op Cobiieee

Hier mijn echo van vanmiddag. Met kloppend hartje!!! Ben 6+3
Wauw! Geen probleem hoor dat je het niet meer wist. Ik was jou niet vergeten, haha! Wat een mooi nieuws zeg! Ik ben vandaag ook 6+3. Hoeveel cm was het? Weet je dat? Had je een inwendige echo?

3 jaar geleden

Reactie op soesie94

Wauw! Geen probleem hoor dat je het niet meer wist. Ik was jou niet vergete ...
Lief van je! Oh dan lopen we echt precies gelijk leuk! Ik kreeg een inwendige echo idd. En hij/zij was ongeveer 6 mm

3 jaar geleden

Reactie op Cobiieee

Lief van je! Oh dan lopen we echt precies gelijk leuk! Ik kreeg een inwendi ...
Hahaha jaaaa! Spannend zeg. Ik heb volgende week dinsdag de echo, dus ik moet nog even geduld hebben!

3 jaar geleden

Reactie op soesie94

Hahaha jaaaa! Spannend zeg. Ik heb volgende week dinsdag de echo, dus ik mo ...
Spannend Ik ga voor je duimen dat het net als die van mij een goeie echo met een mooi kloppend hartje wordt.

3 jaar geleden

Reactie op Cobiieee

Spannend Ik ga voor je duimen dat het net als die van mij een goeie echo me ...
Ik hoop het! Ben best wel zenuwachtig haha

3 jaar geleden

Reactie op soesie94

Ik hoop het! Ben best wel zenuwachtig haha
Kan ik me helemaal voorstellen. Ik hield het ook echt niet uit vooral vanmiddag in de wacht kamer

3 jaar geleden

Reactie op soesie94

Ik hoop het! Ben best wel zenuwachtig haha
Hoelaat heb je de echo?

3 jaar geleden

Reactie op Cobiieee

Hoelaat heb je de echo?
Ik ben net thuis! Echo was goed, kloppend hartje gezien 😀

3 jaar geleden

Reactie op soesie94

Ik ben net thuis! Echo was goed, kloppend hartje gezien 😀
Jeeej fijn voor je

3 jaar geleden

Dit is belachelijk. Begrijp niet waarom sommige zoveel op t spel zetten voor een sigaretje... gaan jullie ook roken in de buurt van je pasgeboren kindje? En dan achteraf huilen wanneer er afwijkingen zijn.

3 jaar geleden

Reactie op lovelymom_L

Dit is belachelijk. Begrijp niet waarom sommige zoveel op t spel zetten voo ...
Een verslaving heet niet voor niks een verslaving. Daar moet je van afkicken en de een kan dat makkelijker dan de ander. Mijn tante heeft bij haar eerste kind niet gerookt en gedronken en het kind is autistisch. Bij de andere 3 kinderen heeft ze wel gerookt en gedronken en die zijn wel 'normaal' de jongste is nu 17. Het wilt dus niet zeggen dat het kindje afwijkingen gaat krijgen. Laat iedereen de beslissing voor zichzelf nemen en kijk alleen naar hoe jijzelf je zwangerschap wilt doorlopen.

3 jaar geleden

Reactie op lovelymom_L

Dit is belachelijk. Begrijp niet waarom sommige zoveel op t spel zetten voo ...
Ik denk niet dat vrouwen op zoek zijn naar deze mening om eerlijk te zijn Als ex roker zijnde weet ik dat het super moeilijk kan zijn en dat het niets te maken heeft met de liefde voor je kind. Vrouwen die dat hier bespreken en toegeven en het er met anderen over hebben doen dat omdat ze dit als veilige omgeving zien waar ze dit kunnen delen zonder te worden veroordeeld zoals dat overal gebeurd. Denk je dat de vrouwen die niet kunnen stoppen zichzelf er niet mee dwars zitten en pijn doen? Denk je dat ze er zelf niet ongelooflijk onzeker over zijn en misschien wel mentaal vast lopen omdat ze zo graag goed willen doen voor hun kindje maar met een verslaving kampen? Alsjeblieft probeer daar ook wat meer bij stil te staan. We begrijpen je gedachte, maar in dit geval misschien niet heel handig om hier te delen...