57 Reacties

5 jaar geleden

Ik vooral vanboven.. maar heb eergisteren de 30weken echo gehad, en mijn baby lag wel al volledig klaar om zegmaar 麓 geboren 麓 te worden wat hopelijk nog niet gaat gebeuren natuurlijk!

VRIEND

5 jaar geleden

Hier ligt ie niet in stuit en voel ook onder m'n navel beweging. De bewegingen zijn op dezelfde plek als tijdens de laatste controle toen de vk bevestigde dat de baby met het hoofd naar beneden lag. Bij een stuit schijnt het dat het hoofdje bovenin heel goed voelbaar is? Bijna vast te pakken.

5 jaar geleden

Ik voel hem ook alleen maar onderin.. hij ligt de hele tijd dwars.. volgende week groeiecho

5 jaar geleden

Onze kleine ligt in een onvolkomen stuitligging. Al bij elke echo te zien dat ze zo ligt en nog steeds niet omgedraaid, nog 6 weken de tijd voor. Voel ook altijd onderin bewegingen en als ik op me zij lig wel rondom mijn navel maar nooit hoger of tegen me ribben aan zoals vele mama's last van hebben. Al is dit ook vervelend want ze ligt letterlijk op me blaas馃槣 je kan aan je vk vragen hoe ze ligt! Die voelt met de handen op de buik bij elke controle normaal gesproken.

5 jaar geleden

Eigenlijk veel op het midden van mijn buik, midden onderin want daar zitten zijn voetjes. Ik voel m Eigenlijk overal aangezien hij behoorlijk actief is. Gelukkig is het een fijn gevoel en geen steken. Hij ligt bij mij ook nog in stuit maar ze maakte zich afgelopen maandag geen zorgen aangezien hij nog ruim de tijd heeft om te draaien. Komt vast goed

5 jaar geleden

Ik voel hem vanaf het midden naar boven. Verloskundige kon me vertellen dat hij met zn hoofdje naar beneden licht, ruggetje langs mijn rechterkant en voetjes links 馃槉 nu bijna 28 weken. Hopelijk blijft ie zo liggen!

5 jaar geleden

Ik ben nog geen 30, maar 27 en ik voel altijd getrappel vlak onder mijn rechter rib. Voel hem ook weleens draaien (ineens een harde bal wat opkomt) en dan kan ik hem op verschillende plekken voelen trappen. Doet nog geen zeer, maar ben natuurlijk ook nog niet zo ver 馃槣 standaard rond 22:30 gaat hij feesten 馃槄

5 jaar geleden

Ik voel hem eigenlijk op de zelfde plekken als jij omschrijft. Bij mij ligt het ventje in stuit! Maar dit zegt nog helemaal niets.

5 jaar geleden

Baby a ligt in stuit en die voel ik vooral richting mijn blaas..dus echt naar onderen. Baby b ligt overdwars en die voel ik vooral rechtsboven

5 jaar geleden

Ik ben nu 28 weken en hoofdje ligt beneden, maar kan natuurlijk nog alle kanten op. Ik voel hem vooral in mijn onderbuik, de wildebras 馃槃

5 jaar geleden

Reactie op Linda152

Ik ben nu 28 weken en hoofdje ligt beneden, maar kan natuurlijk nog alle ka ...
Oh dat is fijn te lezen! Jouw baby ligt dus wel met het hoofd naar beneden en toch voel je hem ook vooral in je onderbuik. Ik heb sinds 20 weken geen echo meer gehad en ze kunnen het ook nog niet echt voelen. Ik heb geen idee dus..

5 jaar geleden

Reactie op Leooo93

Ik voel hem eigenlijk op de zelfde plekken als jij omschrijft. Bij mij ligt ...
Ok茅! Nee het zegt ook nog niks. Maar onbewust maak ik mij dan toch al een beetje zorgen over dat misschien in een stuit ligt bij mij en ik niet thuis of natuurlijk kan bevallen. Dat zou ik het liefste doen namelijk..

5 jaar geleden

Reactie op Dnnies

Ik ben nog geen 30, maar 27 en ik voel altijd getrappel vlak onder mijn rec ...
Haha fijn h茅 die feestjes in de avond. Als wij het niet mogen moeten de baby鈥檚 het maar doen 馃槣

5 jaar geleden

Reactie op Mar20

Oh dat is fijn te lezen! Jouw baby ligt dus wel met het hoofd naar beneden ...
Ja, de verloskundige kon voelen dat het hoofdje beneden lag. Maar de baby is heel bewegelijk, dus ik hoop niet dat hij zich op het laatste moment helemaal omdraait 馃槸

5 jaar geleden

Ik voel schopjes steeds rond mn navel, iets ernaast, soms iets erboven, soms eronder. Baby ligt met hoofdje naar beneden zei de verloskundige. Ben maandag 31 weken

5 jaar geleden

Hier lag ze laatst met hoofdje beneden en toch heb ik trappeltjes ter hoogte van vagina en rondom navel .. de trappeltjes zouden vuistjes knn zijn of dat ze weer opgeplooid ligt :)

5 jaar geleden

Hier ook 30 weken en al een paar weken trapjes rechts. Soms rechts midden, soms rechts boven.. lekker tegen m鈥檔 ribben aan 馃槵 Voel soms echt een voetje langskomen als ik m鈥檔 hand erop leg 馃槅 De baby wisselt volgens mij nog een beetje tussen dwars liggen en hoofdje naar beneden.

5 jaar geleden

Hier met ruim 30 weken nog steeds een stuitligging. Meneer wil enkel dwars of in stuitpositie liggen, trapt volop tegen mn blaas en liezen. Af en toe een bots tegen mn ribben dus denk dat hij zijn hoofd dan even te snel/hard draait. Hopelijk snapt hij dat hij toch nog wel moet draaien met zn hoofd naar beneden binnen nu en 5/6 weken voordat ik de keus moet gaan maken om een draaipoging uit te laten voeren, stuitbevalling of keizersnede

5 jaar geleden

Ik ben 28 weken. Voel haar de ene keer thv schaamstreek de andere keer op mijn linkse of rechtste kant van mijn buik. Maar soms ook thv mijn navel. Ze zou afgelopen woensdag met de controle haar hoofdje thv mijn navel liggen. Maar aangezien ik ze overal voelt is ze nog steeds goed aan het draaien/bewegen. Je hebt nog tijd dat ze kan draaien馃槈

5 jaar geleden

Ik nog volkomen stuitligging 30.2 nu, hij ligt altijd met zn beentjes te trappelen aan mn linkerkant..