S'Avond opgezette/harde buik 🀰

CharlotLi
18 dagen geleden
Volgen
Hoi Dames, Ik vroeg me af of jullie s'avonds ook vaak last hebben van een opgezette/harde buik? Ik ben morgen pas 6 weken en merk dat mijn buik met name bij het aanraken harder voelt en s'avonds is opgezet. Hebben jullie hier ook last van? Groetjes, Lieke
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
14 reacties
CSA
18 dagen geleden
Heel herkenbaar! Mijn vriend zei vanavond nog; je lijkt wel 20 weken zwangerπŸ˜…
  • Rapporteren
1-Willeke
18 dagen geleden
Ja hier ook, ik lijk echt al 3 maand zwanger door mijn darmen. Een luchtig buikjeπŸ˜‚
  • Rapporteren
Jerina Harderwijk
18 dagen geleden
Hahaha same here πŸ™‹πŸΌβ€β™€οΈπŸ‹πŸ˜‚
  • Rapporteren
Jenni-2
18 dagen geleden
Ja hier ook hoor! Echt vervelend gevoel
  • Rapporteren
SB94
18 dagen geleden
Hay, Ik ben morgen ook 6 weken, en heb hier ook last van.. dacht eerst nog dat ik zwanger van een tweeling was πŸ˜… haha maar je bent zeker niet de enige!
  • Rapporteren
mfb117
18 dagen geleden
Hier ook inderdaad! Ook savonds veel last van mijn darmen en idd opgezette buik.
  • Rapporteren
CharlotLi
18 dagen geleden
Dankje wel voor jullie reactie fijn dat dit herkenbaar isπŸ‹
  • Rapporteren
Eefie
18 dagen geleden
Hier ook hetzelfde. De klachten zijn bij mij in het algemeen savonds erger
  • Rapporteren
Jamie1986
18 dagen geleden
Hier ook haha, samen met een heleboel gerommel in mijn buik πŸ˜‹πŸ˜‚
  • Rapporteren
Evi17
18 dagen geleden
Ik heb ook een opgezette buik, vooral β€˜s avonds idd. Ik weeg nog hetzelfde, maar mijn buik is echt al dikker nu terwijl ik pas 6 weken ben. Heeft iemand een idee of die opgezette buik weer weg gaat na een tijdje?
  • Rapporteren
marijke58
17 dagen geleden
Ja ik ook. Ik kan m’n broeken al bijna niet meer aan
  • Rapporteren
rachellejongen
13 dagen geleden
Hee mensen Ik ben ook 7weken zwanger en ook constant last van darm krampen en harde buiken. Echter heb ik wel ziekte van crohn Maar het Schijnt normaal te Zijn als je vrij smal bent dat dat normaal is.
  • Rapporteren
panaceatic
13 dagen geleden
Hier ook zo, erg opgeblazen en geeft meestal een heel ongemakkelijk gevoel en ook bij mij is dit 's avonds telkens het ergste. Gisterenavond en vandaag voor 't eerst geen last van gehad, ben nu een 8 Γ  9 weken. Ik ben trouwens ook niet slank van mezelf, lees dat hier onder πŸ˜ƒ heeft er volgens mij dus niet zoveel mee te maken.
  • Rapporteren
kim003
12 dagen geleden
Reactie op rachellejongen
Hee mensen Ik ben ook 7weken zwanger en ook constant last van darm krampen en harde buiken. Echter heb ik wel ziekte van crohn Maar het Schijnt normaal te Zijn als je vrij smal bent dat dat normaal is.
Ik ben helemaal niet smal en heb het ook πŸ˜‚
  • Rapporteren