53 Reacties
3 jaar geleden
Reactie op Anonienke
Woe best creepy idd. En als je bedje verschuift? Gaay ie dan mee??
Ja ben er al geweest, ik heb gevoeld op die plek.. Voelde niks en heb het bedje anders neer gezet maar de "schim" bleef op de zelfde plek in het bedje
3 jaar geleden
Dan zou je eens een opname moeten doen en dan de kamer binnen gaan.. om te zien of er verschuiving is.. het is precies wel helemaal tot beneden aan bedje.. als het normaal aan de camera ligt dan zou je dat zwart ook aan voorkant van bedje moeten zien, maar dat zie ik hier niet.. inderdaad heel raar..
Is jouw kleintje nu aan het slapen of klaar wakker?
3 jaar geleden
Holy sh*t... ik zou me ook kapot schrikken🤯 Ik ben zelf wel gelovig na een aantal dingen mee gemaakt te hebben haha. Blijft het continu zo op dezelfde plek, beweegt het niet? Het lijkt echt een schaduw in het bedje idd, omdat de spijlen ervoor wel wit zijn. Slaapt je kindje verder gewoon goed door? Super raar joh😳
3 jaar geleden
Reactie op Waiting
Dan zou je eens een opname moeten doen en dan de kamer binnen gaan.. om te ...
Hij ligt heerlijk te slapen..

3 jaar geleden
Reactie op Waiting
Dan zou je eens een opname moeten doen en dan de kamer binnen gaan.. om te ...
Ja precies. En als de camera wel vies is, dan zou die plek niet mee gaan met het bedje als ik die heb verplaatst..
3 jaar geleden
Reactie op Mom-Of-Two-Boys

Nu zie ik het minder. Op de 1e foto zag ik een klein jongetje in de hoek staan met een flink bos haar en een donker vest aan.
3 jaar geleden
Reactie op Denise25
Holy sh*t... ik zou me ook kapot schrikken🤯 Ik ben zelf wel gelovig na ee ...
Nee hij komt de laatste dagen lastiger in slaap en s nachts wat vaker wakker.. Ik dacht de leeftijd, slaapregressie etc.. Dit was ook nog niet zichtbaar sinds vanavond
3 jaar geleden
Nee hij komt de laatste dagen lastiger in slaap en s nachts wat vaker wakke ...
Ben je alleen thuis? Anders zou je eens met je zaklamp op je telefoon in zijn kamertje er op kunnen schijnen, dat iemand anders kijkt of het er nog zit/staat of niet oid? Het kan ook een schaduw zijn van iets in zijn bedje. Maar heel eerlijk denk ik ook eerder dat het iets anders is.. Wij hebben de gouden driehoek onder het bedje van onze dochter (edelstenen) Google daar eens op, misschien helpt dat wel met beter slapen nu😊
3 jaar geleden

Ligt in dezelfde hoek een beertje in dat bed? Of wat ligt er in zijn bed? Probeer die even te verwijderen en als je de optie hebt om te filmen dan zou ik dat wel doen, zodat je ziet of er beweging is. Want de schim zit precies bij dat hoekje waar ook iets anders ligt.
3 jaar geleden
Ehmm ja ik hou hier ook niet van.. Zeker als je kindje slecht slaapt sinds paar dagen. Hardop in de kamer zeggen dat je wilt dat de energie weg gaat, omdat je het onprettig vindt. En dat je niet wilt dat diegene bij je kind is. Kan zeker ook positieve energie zijn, bijv een overleden dierbare. Maar ik vind het zelf onprettig als mijn kind er last van zou hebben..