10 Reacties

3 maanden geleden

Misschien dat je de waterdoekjes van de Kruidvat kunt proberen? Bevatten ook 99% water

3 maanden geleden

Op luieraanbiedingen.nl vind je altijd de laagste prijs als je een bepaalde merk zoekt. Wij gebruiken altijd de merk pampers en welk type maakt voor ons niet echt uit. Onze zoon heeft soms ook last van schimmel of rode billetjes, maar dat zie je vooral na kdv, waar ze (ik geef ze geen ongelijk) de goedkoopste luiers gebruiken en niet altijd door hebben dat mijn zoon gepoept heeft, omdat hij dan juist lekker heel hard aan het spelen is😆

3 maanden geleden

Reactie op babydeN

Misschien dat je de waterdoekjes van de Kruidvat kunt proberen? Bevatten oo ...
Bedankt voor de tip. Ik ben niet bekend met deze doekjes, maar zal er eens naar kijken

3 maanden geleden

Reactie op Linda152

Op luieraanbiedingen.nl vind je altijd de laagste prijs als je een bepaalde ...
Wat een goede tip! Wij geven vaak naar het kdv eigen luiers en doekjes mee. Dat beperkt enigszins de schade

3 maanden geleden

Reactie op Chantal1991

Wat een goede tip! Wij geven vaak naar het kdv eigen luiers en doekjes mee. ...
Oh, dat is ook een goed idee!

3 maanden geleden

Ik volg.. ons meisje heeft non stop roodheid bij haar schaamstreek/lippen en niks lijkt te helpen.. misschien dat iemand een tip nog heeft waar zij ook wat aan heeft...

3 maanden geleden

We hadden daar ook altijd veel last van bij onze zoon en toen heeft mijn huisarts heilwol geadviseerd en de billen creme van Weleda en dat werkte heel erg goed, nu heeft hij nog zelden last van zn billen en als hij er last van heeft dan helpt de crème en een plukje wol erg goed .

3 maanden geleden

Reactie op Aukelien36

We hadden daar ook altijd veel last van bij onze zoon en toen heeft mijn hu ...
Klinkt goed! Hoe houd je die wol op zijn plek? En kriebelt dat niet juist??

3 maanden geleden

Reactie op Aukelien36

We hadden daar ook altijd veel last van bij onze zoon en toen heeft mijn hu ...
Ik smeer sowieso altijd met zinkolie van Dr Swaab ook als het er rustig uit ziet. Vaak begint het dan met een normale luieruitslag die dan omslaat naar schimmel. Als het echt om slaat in een schimmel krijgen wij van de huisarts Loprox icm een hydrocortisone crème. Dat mag je alleen niet de hele dag door smeren dus gebruiken wij er ook nog de zinkolie bij. Dan hebben we het met een week wel onder controle. Alleen komt het telkens terug vandaar het vermoeden dat het iets in de luiers is. Lastig allemaal. Ik zal eens kijken naar de crème van Weleda. Dank je voor de tip!

3 maanden geleden

Reactie op Cpalmbje

Klinkt goed! Hoe houd je die wol op zijn plek? En kriebelt dat niet juist?? ...
ik doe een plukje tussen zn billen en dat blijft gewoon zitten. ik heb hem nooit horen klagen over dat het kriebelt, hij weet ook niet beter misschien.