17 Reacties

4 jaar geleden

* die jullie kindje toen had*

4 jaar geleden

Ik was van de week in een schoenen winkel en deed z'n voetje op zo een meter voor schoen maten 18 was de kleinste maat en daar kwam hij onder dus gok 16 of 17 hij is over 2 dagen 8 maanden oud

4 jaar geleden

Reactie op Natascha070

Ik was van de week in een schoenen winkel en deed z'n voetje op zo een mete ...
Dankjewel! Ja ik had te lieve laarsjes besteld in maat 18 en die vallen gewoon uit 😂😅 oeps..

4 jaar geleden

Mijn dochter is 7.5 maand en heeft maat 17 al heeft ze daar nog wel wat groei ruimte in maar hij valt niet uit. Ze heeft Nike schoentjes ook inderdaad alleen maar voor de kou want nu zijn alleen sokjes niet meer voldoende natuurlijk.

4 jaar geleden

17 en mijn kind heeft best grote voetjes

4 jaar geleden

Mijn dochter is van 1 maart en heeft maat 19, dus vrij groot als ik het zo vergelijk met de berichten hier

4 jaar geleden

Ik heb zo’n warme voetenzak in de wagen, dus dan zijn schoenen niet nodig en is ook lekker warm bij zn benen/buik. Persoonlijk zou ik eerder kiezen voor zoiets of slofjes dan voor schoenen als hij/zij nog niet loopt. Maar dat is misschien omdat ik zelf niet zo van schoenen hou (vind het niet lekker zitten, zelfs met super fijne ecco’s, draag ik liever geen schoenen) dus zolang het niet nodig is ivm lopen kies ik hier voor lekkere zachte slofjes.

4 jaar geleden

Reactie op Saskia__

Ik heb zo’n warme voetenzak in de wagen, dus dan zijn schoenen niet nodig e ...
Ja snap je punt helemaal! Alleen bij de gastouder gaat ze in de maxi cosi in de bolderkar dus kan er geen kruik bij in! Ik heb inmiddels schoentjes gevonden ☺️! Dankjewel voor je berichtje!

4 jaar geleden

Reactie op Yasje91

Mijn dochter is 7.5 maand en heeft maat 17 al heeft ze daar nog wel wat gro ...
Heb precies hetzelfde toevallig! Vandaag even wezen kijken en passen en ze heeft ook maat 17!

4 jaar geleden

Ik heb ofwel deze schoentjes. 32,5 uk maat. Ofwel heb in onsies waarbij er antislip dopjes zijn. De schoentjes doe ik niet altijd aan. Maar zo kan ze rustig wennen aan de schoentjes aan haar voeten 😀

4 jaar geleden

Hier nog geen schoentjes, lijkt me ook niet fijn in de kinderwagen en maxi cosi zeker niet met de winterzak erin. Hij heeft van die zachte slofjes maat 19-20 voor als ik de winterzak niet dicht heb. Thuis en op kdv heeft hij van die dikkere sokjes aan. ( bambino)

4 jaar geleden

Ik heb de Ugg neumel babyschoentjes voor mijn zoontje van 8 maanden in maat 18, maat 16 paste precies, maat 17 hebben ze niet dus 18 gekocht kan die nog even in groeien. Lekker warm en zacht.

4 jaar geleden

Ons zoontje zit nu in maat 19 en draagt schoentjes van Kickers met goede zool. Hij gaat al zelf staan.

4 jaar geleden

Reactie op sappie123-

Ons zoontje zit nu in maat 19 en draagt schoentjes van Kickers met goede zo ...
Wow wat goed! Dat doet mijn kleine meisje nog niet!

3 jaar geleden

Mijn dochter is nu 9 maanden en zit nu pas op een maat 17 en daar heeft ze nog groeiruimte in. Ze is een fijn gebouwd meisje, sowieso kleiner als het gemiddelde. En wij hebben echt alle soorten schoentjes (wij zijn schoenengek haha. Papa houdt van sneakers bij zijn kleine meid!) Adidas superstars zijn favoriet nu. Mini vans zijn ook heel erg makkelijk om aan te doen. Timberland booties zijn ook heel fijn alleen zijn de veters soms speelgoed als je niet snel genoeg bent met strikken 😅. Kleine airmaxjes zijn ook heel fijn moet ik zeggen. Veel shopplezier in ieder geval! Ik geniet er altijd zo erg van om te shoppen voor de baby

3 jaar geleden

Wij hebben nu dr martens crib maat 19 voor de winter. Zijn nog ietsje te groot

3 jaar geleden

Mijn zoon is 7,5 maand en heeft maat 19. Hij heeft op dit moment nog bambino slofjes maar binnenkort shoppen voor schoentjes.