40 Reacties
5 jaar geleden
https://www.idecoratie.nl/products/schommelstoel-linay?variant=33249370865750¤cy=EUR&utm_medium=product_sync&utm_source=google&utm_content=sag_organic&utm_campaign=sag_organic&utm_campaign=gs-2020-02-09&utm_source=google&utm_medium=smart_campaign&gclid=EAIaIQobChMIyqynrcDc7gIVWOh3Ch3dQQZrEAQYCSABEgKSM_D_BwE
Ik heb deze besteld! Nog niet binnen maar hij lijkt me heel comfortabel:)
5 jaar geleden
Ik zal de enige zijn, maar ik heb dus echt een hekel aan schommelstoelen. Bij mijn 1e had ik de ouderwetse, klassieke, houten schommelstoel met een leuk en dik kussen erin. Prachtig om te zien, maakte de kamer helemaal af. Maar in het donker, met een schemerlampje aan, gaan zitten op een instabiel zitvlak terwijl je de slaap uit je ogen zou moeten wrijven maar dat gaat niet want je hebt je pasgeboren wobblehead vast.. die stoel heeft er nog geen maand gestaan 🤣
Deze keer staat er een ektorp stoel, 2e hands want inderdaad..van stof, dus vlekgevoeliger. Gelukkig een extra hoes erbij! Ik heb al even geoefend met een van mijn zwaarlijvige rode jeweetwel katers, en dit zit veel stabieler.. ik hoop dat ik deze keer geen hartverzakkingen ervaar bij de nachtvoedingen!
5 jaar geleden
Deze van de Ikea. We hadden deze al jaren, heb altijd in m'n hoofd gehad ze in de babykamer te zetten als het zover is. Zalige stoelen. Zijn niet echt schommelstoelen maar wel flexibel, je hebt dat effect dus alsnog wel een beetje maar toch meer stevigheid.

5 jaar geleden
Voor de mensen die nog een schommelstoel zoeken deze heb ik aangeschaft maar toch vind ik de kleur niet mooi passen in het kamertje(zwangerschapshormonen)Dus ik zet deze te koop. Bij interesse graag een berichtje😊

5 jaar geleden
Google even op 'gliding chair'. Veel comfortabeler dan zo'n lage schommelstoel!
5 jaar geleden
Wij hebben deze, echt een aanrader! zit heerlijk en ziet er mooi uit!
https://www.babypark.nl/childhome-lounge-rocking-schommelstoel.html?gclid=Cj0KCQiApY6BBhCsARIsAOI_GjY6sGPmQzQOWvBK6Ks5RJ6tUF1Xenr37NNuClXdkZZx6te01KhYI-8aAvsUEALw_wcB
5 jaar geleden
Reactie op RachelGerrits
Zit lekker en neemt niet veel ruimte in 👍

Dit is stof toch? Weet je nog waar je hem vandaag hebt? ziet er namelijk mooi en comfortabel uit 🙂