9 Reacties

2 maanden geleden

Ik ben ook benieuwd!

2 maanden geleden

Wij hebben mepal broodtrommels en bekers. Schoolfruit wordt verzorgd dus ik geef enkel boterhammen mee en miss komkommertje. Koekje kan ze dan krijgen als ze uit school komt of op de bso.

vorige maand

Ik heb een broodtrommel en bijbehorende drinkfles met naam besteld bij goedgemerkt.nl. ziet er super uit, we zijn er heel blij mee. Ik begreep wel van vriendinnen dat je nog apart een fruitbakje mee kan geven, dus ik ga dan ook voor eentje van Mepal.

vorige maand

Ik heb een drinkbeker voor de melk en broodtrommel van Mepal, apart fruitbakje en nog een aparte drinkbeker met rietje voor fruit moment. In broodtrommel doe ik twee broodjes, stukje groente en een maiswafel (met niks). In fruit bakje is maar net waar ze zin in hebben. Meestal zijn dit stukjes Appel, peer of druiven. Verder doe ik geen snacks erin. Dat krijgen ze wel thuis als ze uit school komen ☺️

vorige maand

Mijn zoon gaat al 1,5 jaar naar school (België ->2,5jr) ik heb deze broodtrommel en een rvs drinkfles van Liewood. Wij zijn afgestapt van het plastic aangezien dit echt slecht blijkt voor de gezondheid. Hij neemt 3 boterhammen mee, 1 fruit (appel, banaan, druiven of manderijn, deze schillen ze op school) en 1 koek (dinokoek, biscuit princekoek, pennywafel oid). Ik heb zelf een apart koekbakje. Fruit gaat los mee, alleen druiven doe ik in een bakje.

vorige maand

Reactie op Dnnies

Mijn zoon gaat al 1,5 jaar naar school (België ->2,5jr) ik heb deze broo ...
Krijgt kind deze trommel zelf goed open en dicht? Deze twijfel maakte dat ik het niet durfde te kopen :)

4 weken geleden

Wij hebben een mepal broodtrommel waar 2 bruine boterhammen in gaan, 1 met pindakaas en 1 met smeerkaas. Daarnaast een fruitbakje (ook van mepal) met wisselend aardbeien, druiven, appel, meloen. Stukjes banaan hebben we ook gedaan, maar dat wordt volgens mij een beetje goor en bruin. En een Camelbak drinkbeker met appelsap.

4 weken geleden

Wij hebben deze broodtrommel met bijpassende drinkbeker: https://www.mepal.com/nl/ontwerp-je-eigen-lunchbox-campus-zeemeermin-19744001314990

4 weken geleden

Reactie op Rizzerd

Wij hebben deze broodtrommel met bijpassende drinkbeker: https://www.mepal. ...
Er zit een los bakje in voor fruit met een vorkje. En daarnaast passen nog gewoon boterhammen