20 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb dat idee ook al de hele week, nu 31 weken zwanger

5 jaar geleden

Ja ik ben nu 32 weken en ook ik ervaar dat de bewegingen anders zijn. Meer streling achtig en geduw, maar niet meer het heftige trappen. Denk dat ze is ingedaald en geen kant meer op kan. Helemaal onderin voelt het soms als speldenkussen, erg pijnlijk.

5 jaar geleden

Ja de schepjes maken plaats voor schuivingen haha

5 jaar geleden

Hier hetzelfde 31+2, ik had woensdag een groeiecho en zijn beentjes hebben nauwelijks ruimte meer, dat verklaart het wel

5 jaar geleden

Ik ben vandaag precies 29 weken en ervaar precies hetzelfde. Vorige week nog schoppen de hele dag en sinds een paar dagen vooral onderin wat pofjes en gekietel. En af en toe een verschuiving. Ondanks dat ik haar toch wel meerdere keren voel per dag houd het mij toch bezig haha. Fijn dat ik niet de enige ben

5 jaar geleden

Hier ook zo al een tijdje meer geschuif i.p.v schopjes, ben 33+1. ❤️😃

5 jaar geleden

Ik heb dat ook sinds week 28. Soms voelt het net alsof er een grote slang in mijn buik kronkelt en salto's maakt, echt heel intens!

5 jaar geleden

Hier hetzelfde vanaf 30 weken haha

5 jaar geleden

Hier nu 31+3 dagen. En soms zijn het nog schopjes die vrij pijnlijk zijn. en s avonds vooral geduwd/verschuivingen. Ik zie ze nu ook echt duwen op mijn buik. Zij is nog altijd niet ingedaald waardoor het vrij hoog is op mijn buik en ribben

5 jaar geleden

Gekriebel heb ik ook haha, voelt heel raar aan maar toch super leuk!❣️ 31w4

5 jaar geleden

Ons meisje is nu ook meer aan het 'schuiven'. Ruimte wordt wat minder met 33 weken merk ik nu. Ook ligt ze al met der hoofd naar beneden dus mevrouw trappelt lekker tegen mama's ribben aan 😅. Wel probeert ze nog, hebben we gezien op de echo, wilt mevrouw nog steeds af en toe opgekruld liggen. Dat wilt zich van buitenaf nogal eens laten zien als een beentje of armpje die m'n buik vooruit duwt. Wel grappig

5 jaar geleden

Hier ook.. Moet er echt even aan wennen aangezien het rustiger lijkt hierbinnen.. Maar hij reageert goed en is vaak actief maar idd anders.. Ff wennen

5 jaar geleden

Feest der herkenning! Vanavond een kont vlak onder de linkerrib die af en toe echt uitstak, maar geen schopjes ofzo..meneer loopt mooi te twerken geloof ik 😅

5 jaar geleden

Ik ben nu 33 weken zwanger. Mijn kleine ventje zit altijd aan mijn rechterkant, je ziet ook ieder keer echt een bobbel daar😂 enne ik heb ook echt last van mijn rechter ribben sinds kort ook gekietel aan mijn zij😂

5 jaar geleden

Hier 32 weken zwanger, maar hier worden nog regelmatig flinke schoppen uitgedeeld 🙈

5 jaar geleden

Reactie op MamaVanAnnishaEnZayn

Hier ook.. Moet er echt even aan wennen aangezien het rustiger lijkt hierbi ...
Ja dit heb ik ook hoor. Echt wennen en soms ook dat ik mezelf druk maak. Maar ik voel ze wel maar dan anders

5 jaar geleden

Hier heb ik meer het gevoel dat meneer de boel regelmatig aan het verbouwen/renoveren is😣. Het zijn meer raken trappen die hij geeft😱 maar hij lijkt zich soms ook uit mijn buik te willen duwen😂

5 jaar geleden

Reactie op wondertje_1989

Ja dit heb ik ook hoor. Echt wennen en soms ook dat ik mezelf druk maak. Ma ...
Hier hetzelfde soms weet ik echt niet of het gewoon 'normaal' is. Ene dag mega druk andere dag wat rustiger. Tot nu toe nooit gebeld, denk telkens ik voel der wel dus zal wel goed zijn🙈zo lastig soms.. En inderdaad soms meer geschuif dan getrappel nu. Maar verschilt ook per dag!

5 jaar geleden

Ik voel vooral iets wat te omschrijven is als: BAF BOEM BAF.. 🤣 Alsof hij zich af en toe afzet in mijn buik en keihard heen en weer gaat. Af en toe gaat er ook een voetje (?) van boven naar beneden en dat kriebelt. Rechter onderste rib heeft af en toe een blauwe plek..