20 Reacties
5 jaar geleden
Hier hetzelfde 31+2, ik had woensdag een groeiecho en zijn beentjes hebben nauwelijks ruimte meer, dat verklaart het wel
5 jaar geleden
Ik ben vandaag precies 29 weken en ervaar precies hetzelfde. Vorige week nog schoppen de hele dag en sinds een paar dagen vooral onderin wat pofjes en gekietel. En af en toe een verschuiving.
Ondanks dat ik haar toch wel meerdere keren voel per dag houd het mij toch bezig haha. Fijn dat ik niet de enige ben
5 jaar geleden
Ons meisje is nu ook meer aan het 'schuiven'. Ruimte wordt wat minder met 33 weken merk ik nu. Ook ligt ze al met der hoofd naar beneden dus mevrouw trappelt lekker tegen mama's ribben aan 😅. Wel probeert ze nog, hebben we gezien op de echo, wilt mevrouw nog steeds af en toe opgekruld liggen. Dat wilt zich van buitenaf nogal eens laten zien als een beentje of armpje die m'n buik vooruit duwt. Wel grappig
5 jaar geleden
Hier ook.. Moet er echt even aan wennen aangezien het rustiger lijkt hierbinnen.. Maar hij reageert goed en is vaak actief maar idd anders.. Ff wennen
5 jaar geleden
Feest der herkenning! Vanavond een kont vlak onder de linkerrib die af en toe echt uitstak, maar geen schopjes ofzo..meneer loopt mooi te twerken geloof ik 😅
5 jaar geleden
Reactie op MamaVanAnnishaEnZayn
Hier ook.. Moet er echt even aan wennen aangezien het rustiger lijkt hierbi ...
Ja dit heb ik ook hoor. Echt wennen en soms ook dat ik mezelf druk maak. Maar ik voel ze wel maar dan anders
5 jaar geleden
Hier heb ik meer het gevoel dat meneer de boel regelmatig aan het verbouwen/renoveren is😣. Het zijn meer raken trappen die hij geeft😱 maar hij lijkt zich soms ook uit mijn buik te willen duwen😂
5 jaar geleden
Reactie op wondertje_1989
Ja dit heb ik ook hoor. Echt wennen en soms ook dat ik mezelf druk maak. Ma ...
Hier hetzelfde soms weet ik echt niet of het gewoon 'normaal' is. Ene dag mega druk andere dag wat rustiger. Tot nu toe nooit gebeld, denk telkens ik voel der wel dus zal wel goed zijn🙈zo lastig soms..
En inderdaad soms meer geschuif dan getrappel nu. Maar verschilt ook per dag!