45 Reacties

5 jaar geleden

Hier hetzelfde, ik had die ontsluiting met 35 weken(ook normaal) maar sinds toen vind ik het gewoon anders en hoeft het voor mij niet zo meer. Hele zwangerschap juist meer behoefte gehad als normaal🙈 weet ook niet zo goed wat ik ermee aan moet.

5 jaar geleden

Dan zou volledige onthouding doen. Geen seks tot de baby er is.

5 jaar geleden

Poeh ik zou niet meer durven..

5 jaar geleden

Reactie op Sabina90

Hier hetzelfde, ik had die ontsluiting met 35 weken(ook normaal) maar sinds ...
Jahe! Vind ik ook. Ik vind het stiekem wel jammer dat ik dit nu weet want mijn vriend en ik wilden het heel graag nog een keer doen voor dinsdag aangezien het na de bevalling vast en zeker wel minimaal 6 weken gaat duren 😅

5 jaar geleden

Haha mijn vriend wil sinds een week niet meer (ben nu 37+2) omdat hij bang is het hoofd te raken 🙈, maar geen idee of ik al ontsluiting heb/ de baarmoederhals is verstreken. Op zich mag je zolang je vliezen niet zijn gebroken wel seks hebben, maar ik zou het ook niet zo’n prettig idee vinden.. of heel voorzichtig/ niet te diep, maar dan zou ik zelf liever voor alles zonder penetratie gaan ;).

5 jaar geleden

Als je er zin in hebt doen. Pas als je vliezen zijn gebroken is er kans op infectiegevaar. Het zou wel kunnen dat je bevalling eerder begint door de sex maar dit kan uiteraard ook een voordeel zijn 😊

5 jaar geleden

Ik heb 3 cm ontsluiting is dat gevaarlijk als ik sex heb met mijn man? Of zal ik niet doen

5 jaar geleden

O nee daar zouden we echt niet aan moeten denken. Dan meer even op een andere manier seks.

5 jaar geleden

Veel vrouwen weten niet dat ze ontsluiting hebben en hebben gewoon seks. Er is pas kans op infectie als je vliezen gebroken zijn. Dus doe waar je je fijn bij voelt.

5 jaar geleden

Gewoon seks hebben (zolang je vliezen intact zijn), alleen maar gezond voor je en dus indirect voor de baby ook 😜

5 jaar geleden

Zolang je vliezen niet gebroken zijn, gewoon doen waar je behoefte aan hebt! Het is juist wel gezond! Straks kun je lang genoeg wachten met herstel en nabloeding enzo. Dat weegt voor mij toch zwaarder dan het idee dat er een kinderhoofdje zit 😅🤫

5 jaar geleden

Misschien een rare gedachte, maar straks zit de vk met haar vingers de ontsluiting te voelen en ruikt ze het ofzo...

5 jaar geleden

Misschien voor de zekerheid een condoom gebruiken?

5 jaar geleden

Reactie op kaatjeblij

Misschien een rare gedachte, maar straks zit de vk met haar vingers de onts ...
Denk je dat de verloskundige aan haar vingers gaat ruiken nadat ze je heeft getoucheerd?

5 jaar geleden

Reactie op groetjes

Denk je dat de verloskundige aan haar vingers gaat ruiken nadat ze je heeft ...
😂😂😂

5 jaar geleden

Reactie op baby3opkomst

Zolang je vliezen niet gebroken zijn, gewoon doen waar je behoefte aan hebt ...
Ja inderdaad, is ook echt wel zo.. Misschien moet ik mijn vriend ook maar niet in detail uit gaan leggen hoe de VK het hoofdje kon voelen 😶😂

5 jaar geleden

Reactie op bbgrlkl

Ja inderdaad, is ook echt wel zo.. Misschien moet ik mijn vriend ook maar n ...
Haha verstandig 🤫 Tja en dat hoofdje zat er al die tijd al natuurlijk dus tja, seks tijdens zwangerschap is altijd een beetje een freakshow, maar gewoon niet teveel over nadenken 😆

5 jaar geleden

Poeh, ik moet überhaupt even niet denken aan seksen, geen energie voor🥴

5 jaar geleden

Maar uuuh. Een vinger door een ruimte van 1 cm dat kan ik me voorstellen, maar daar komt je vriend toch niet doorheen 🤭🙈🙈?

5 jaar geleden

Reactie op groetjes

Denk je dat de verloskundige aan haar vingers gaat ruiken nadat ze je heeft ...
🤣🤣🤣🤣 you never know