45 Reacties
5 jaar geleden
Reactie op Sabina90
Hier hetzelfde, ik had die ontsluiting met 35 weken(ook normaal) maar sinds ...
Jahe! Vind ik ook. Ik vind het stiekem wel jammer dat ik dit nu weet want mijn vriend en ik wilden het heel graag nog een keer doen voor dinsdag aangezien het na de bevalling vast en zeker wel minimaal 6 weken gaat duren 😅
5 jaar geleden
Haha mijn vriend wil sinds een week niet meer (ben nu 37+2) omdat hij bang is het hoofd te raken 🙈, maar geen idee of ik al ontsluiting heb/ de baarmoederhals is verstreken. Op zich mag je zolang je vliezen niet zijn gebroken wel seks hebben, maar ik zou het ook niet zo’n prettig idee vinden.. of heel voorzichtig/ niet te diep, maar dan zou ik zelf liever voor alles zonder penetratie gaan ;).
5 jaar geleden
Gewoon seks hebben (zolang je vliezen intact zijn), alleen maar gezond voor je en dus indirect voor de baby ook 😜
5 jaar geleden
Zolang je vliezen niet gebroken zijn, gewoon doen waar je behoefte aan hebt! Het is juist wel gezond! Straks kun je lang genoeg wachten met herstel en nabloeding enzo. Dat weegt voor mij toch zwaarder dan het idee dat er een kinderhoofdje zit 😅🤫
5 jaar geleden
Misschien een rare gedachte, maar straks zit de vk met haar vingers de ontsluiting te voelen en ruikt ze het ofzo...
5 jaar geleden
Reactie op groetjes
Denk je dat de verloskundige aan haar vingers gaat ruiken nadat ze je heeft ...
😂😂😂
5 jaar geleden
Reactie op bbgrlkl
Ja inderdaad, is ook echt wel zo.. Misschien moet ik mijn vriend ook maar n ...
Haha verstandig 🤫 Tja en dat hoofdje zat er al die tijd al natuurlijk dus tja, seks tijdens zwangerschap is altijd een beetje een freakshow, maar gewoon niet teveel over nadenken 😆