31 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb zwarte herenshirts van de Hema in Maat L besteld. Die vind ik echt heerlijk slapen. Zitten lekker ruim!

5 jaar geleden

Bij Bonprix heb ik mijn borstvoedingslaapkleedje besteld. Zeer tevreden 💖

5 jaar geleden

Ik heb bij bonprix een voedingsnachthemd 'born to be happy' besteld. Was me de vorige keer ook heel goed bevallen:)

5 jaar geleden

Ik heb deze besteld

5 jaar geleden

Reactie op E1806

Ik heb zwarte herenshirts van de Hema in Maat L besteld. Die vind ik echt h ...
Heb je toevallig een linkje? ☺️

5 jaar geleden

Ik heb laatst 2 big shirts gekocht bij de kruidvat. 3 euro per stuk.

5 jaar geleden

Ik zag toevallig ‘het bevallingsjurkje’ voorbij komen, lijkt mij heel fijn! Maar wel prijzig 🙈

5 jaar geleden

Reactie op babydeN

Ik zag toevallig ‘het bevallingsjurkje’ voorbij komen, lijkt mij heel fijn! ...
Ja, ik vind dat soort dingen dus altijd een beetje zonde van m’n geld haha.. 😅

5 jaar geleden

Oh toevallig heb ik die besteld😂 maar dan als gewoon pyjama😇 de vorige x had ik gewoon mijn pyjama aan. Kraamhulp heeft hem uit gewassen en heb hem daarna nog een jaar aan gehad😂 stond trouwens wel een leuke tekst op. Go back to bed nothing is happening to day 😂😂

5 jaar geleden

Ik heb deze besteld! Betaalbaar en handig met borstvoeding dacht ik.. 😄

5 jaar geleden

Reactie op babydeN

Super fijn! Ik slaap er nu al in, straks met de borstvoeding ideaal! Heerlijk jurkje

5 jaar geleden

Reactie op MissKim

Ja deze en de kleur grijs heb ik nu zo'n 2 weken. Ik slaap er nu al lekker in. Heel fijn en niet duur. Nu ook de maxi slips besteld voor na de bevalling.

5 jaar geleden

Reactie op Wende4

Ja deze en de kleur grijs heb ik nu zo'n 2 weken. Ik slaap er nu al lekker ...
Valt de maat goed? Ik heb hem nog niet binnen namelijk 😄

5 jaar geleden

Reactie op MissKim

Deze heb ik ook besteld. Lekker goedkoop, prima stof, goede lengte en idd handige knoopjes.

5 jaar geleden

Reactie op Erka

Deze heb ik ook besteld. Lekker goedkoop, prima stof, goede lengte en idd h ...
Oké ben erg benieuwd! Hoop dat ik de goede maat besteld heb... 😄

5 jaar geleden

Reactie op Wende4

Ja deze en de kleur grijs heb ik nu zo'n 2 weken. Ik slaap er nu al lekker ...
Waar heb je de maxi slips besteld? Ik weet niet waar ik die het beste kan kopen..

5 jaar geleden

Reactie op babydeN

Ik heb hem gekocht echt wat een fijne stof en het echt een heel mooi jurkje. Het idee dat je de knoopjes open kan halen voor huid op huidcontact direct na de bevalling ipv het t-shirt in je oksels geduwd krijgen vind ik een hele fijn. Je eerste foto’s met die kleine is toch leuker als ze wellicht de mogelijkheid hebben om aan familie getoond te kunnen worden dan vol met je doos er op 😜 En je kan hem goed aan als zomerjurkje in combinatie met borstvoeding.

5 jaar geleden

Ik heb de zwarte bevallingsjurk gekocht, maat L en hij valt mooi! Die gaat aan zodra we naar het ziekenhuis gaan. Ook heb ik via ASOS maternity een vergelijkbaar big shirt gekocht, met knoopjes tot aan de navel zo ongeveer, die gaat aan na de geboorte zodracik gedoucht ben! Ook via Asos Maternity een heerlijke zachte legging gekocht voor als we naar huis gaan, met een mooi wijdvallend shirt, nude kleurig. Oh, en vergeet je extra warme sokken niet. Onmisbaar item! Haha!

5 jaar geleden

Dank jullie allemaal!❤️❤️