249 Reacties

3 jaar geleden

In februari curretage moeten ondergaan. Vandaag een heel positieve test (mijn nod met mijn cyclus van 24 dagen was eigenlijk al vrijdag) en kan het eigenlijk nog niet geloven.

3 jaar geleden

Gefeliciteerd allemaal! Ik had op 19 juni nog een afspraak bij de gyneacoloog omdat ik heel onregelmatige cyclussen heb (soms meer dan 40 dagen) na een jaar gestopt te zijn met de pil. Bloedtesten en echo gedaan en afgelopen vrijdag 10 juli uitslag gekregen: PCOS. Vervolgtraject besproken: eerst zaad testen van mijn vriend en als dat in orde is starten met clomid om eisprong op te wekken. Gisteren 15 juli zat ik op cyclus van 35 dagen en rond 18.30 uur voor zekerheid toch maar een test gedaan en tot mijn verbazing was deze positief!! Konden het allebei niet geloven.. dus voor de zekerheid 3 testen gedaan en allemaal positief. Vandaag maar even de huisarts en gynaecoloog bellen dat het al gelukt is!

3 jaar geleden

Na 2,5 jaar is het gelukt! op de dag dat we zouden starten met de behandeling een positieve test!!

3 jaar geleden

19/3 uitgerekend 🙏🏼🤰🏼👶🏻

3 jaar geleden

Hoi! Ik kan het mij voorstellen! Ik heb ook 2x test gedaan en beiden positief. Ben ook nog vol ongeloof dat ik zwanger ben. Ben nu 1 maand en 3 dagen zwanger 😊

3 jaar geleden

Reactie op Heidib4

19/3 uitgerekend 🙏🏼🤰🏼👶🏻
Ik ook