249 Reacties

3 jaar geleden

Reactie op zwanger?!

Eerst 2 testen gedaan toen snel naar de supermarkt gereden om nog een keer ...
3 maart, eerste kindje!

3 jaar geleden

Reactie op zwanger?!

Eerst 2 testen gedaan toen snel naar de supermarkt gereden om nog een keer ...
Jah ikke! Vandaag getest! 4+3 weken spannend

3 jaar geleden

😍😍😍

3 jaar geleden

Jahaaaaaa op 9 dpo !!

3 jaar geleden

Reactie op Vanosmelanie

3 maart, eerste kindje!
Gefeliciteerd!! Kan je het al geloven?

3 jaar geleden

Reactie op ilaydaam_

Jah ikke! Vandaag getest! 4+3 weken spannend
Gefeliciteerd!!

3 jaar geleden

Vanmorgen 🍀

3 jaar geleden

Als alles goed mag gaan zou ik 04-03 uitgerekend zijn maar de angst overheerst... dec'18 en juni'19 een miskraam gehad via IVF... dus heel spannend wat de echo ons laat zien! Deze ronde zijn er 2 embryo's teruggeplaatst dus er is ook een kans op een meerling, fingers crossed 🍀🍀

3 jaar geleden

Als alles goed mag gaan zou ik 04-03 uitgerekend zijn maar de angst overhee ...
Je testen zijn superpositief dus zou me niets verbazen als ze beide lekker blijven zitten❤️

3 jaar geleden

Reactie op Babywal

Je testen zijn superpositief dus zou me niets verbazen als ze beide lekker ...
Ja dat klopt wel idd.. donderdag 25-06 zou ik eigenlijk pas mogen testen maar vanaf maandag al gedaan ivm erge krampen en het gevoel ongesteld te moeten worden, maar zelfs die van maandag best al wel duidelijk 😅 ik hoop het zoo!!!

3 jaar geleden

Maandag 22-6 getest 1 dag na NOD en daarna niet meer getest :)

3 jaar geleden

Durf het nog steeds niet te geloven na 4 jaar proberen 🙏

3 jaar geleden

26-6 m’n nod. Morgen nog een clearblue met wekenindicator en dan denk ik dat ik wel uitgetest ben 🤪

3 jaar geleden

Ohhhh my god ik kreeg het zojuist benauwd. Ik zag al de Clearblue met een kruisje, en mijne had enkel een streep en ik denk al een week dat ik zwanger ben.Hahaha. Maar woon in een ander land en het is een extra sensitieve test (omdat ik niet zeker was wanneer mijn NOD zou zijn). Maar naast de test, het doosje, doublecheck, leggen ze nog eens uit wat positief is 👏😅🤗

3 jaar geleden

Reactie op zwanger?!

Eerst 2 testen gedaan toen snel naar de supermarkt gereden om nog een keer ...
Ja ik 02-03-2021 had op 25/6 snachts om 02:30 mn positieve test in mn handen ! Kan het nog altijd niet helemaal bevatten na bijna 3 jaar en 1 miskraam vorig jaar. Word ook ons eerste kindje 🥰😍

3 jaar geleden

Eerste op 23/6 dag dat ik ongie moest worden ! Tweede dag erna en de clearblue is van gisteren 🥰

3 jaar geleden

Eerste 2 afgelopen maandag, onderste 2 van vandaag ❤🥳. Na bijna 3 jaar eindelijk genieten van ons aankomende wondertje

3 jaar geleden

Na 1 jaar na mijn miskraam ook een positieve test in handen!! Super bly maar ook zo gespannen 🙈

3 jaar geleden

😊

3 jaar geleden

vind t wel heel appart om te zien, met vaderdag gaf de test 1-2 aan, 2 dagen erna op dinsdag 2-3 en vanmorgen 3+ 🥰 terwijl ik vandaag 4 + 3 ben, alleen maar een goed teken ❤❤❤