1197 Reacties

3 jaar geleden

11 weken zwanger van een tweeling. Niet echt opvallend nog😁

3 jaar geleden

14 weken 🎀❤️

3 jaar geleden

Welk buikje? 🙈😂 ben nog zo plat als wat

3 jaar geleden

Reactie op Cp4

Welk buikje? 🙈😂 ben nog zo plat als wat
Idem hier 🙈

3 jaar geleden

Reactie op priscilla1984

Inmiddels 13+1, op de foto 12+5.. 2e zwangerschap..
Bij 2de zwangerschap zie je het sneller ik heb ook zelfde buikje

3 jaar geleden

Reactie op Jelise

Ik doe er niet meer aan kreeg vorrige keer te veel commentaar op een niet l ...
Niks van aan trekken meid geniet lekker van je buikje en je zwangerschap ❤️

3 jaar geleden

Ondertussen bijna 14 weken 🙈💙

3 jaar geleden

12 weken en 5 dagen

3 jaar geleden

12 weken en 2 dagen!

3 jaar geleden

10 weken!

3 jaar geleden

Hier nog niet bepaald wat te zien. Zat net foto’s te vergelijken met 3 weken geleden en daar leek mijn buik zelfs groter 🤷‍♀️ Maar goed, pas 11 weken en de eerste. Komt van zelf 😁

3 jaar geleden

10 weken!
Mooie jurk 😍

3 jaar geleden

Idem hier 🙈
Waarschijnlijk ook de eerste? 🙈

3 jaar geleden

10 weken!
Wat een mooi kleedje 😯 én een mooi buikje 😃 vanwaar komt 't kleedje??

3 jaar geleden

14+2 vandaag :)

3 jaar geleden

Ben nu 10+4 en mijn buik is echt al bol aan het worden, vooral aan de onderkant zie ik zelf echt veel verschil. Eerste zwangerschap en het is ook zeker weten een eenling. Waar de meesten onzeker worden dat het soms lang duurt voor ze het gaan zien, schaam ik me juist dat het nu al zo bol staat.. Ben van mezelf ook wel wat steviger, maar zo was mijn buik voorheen echt niet. Kan hem nu ook echt niet meer inhouden. Zal het dan een zwangerschapsbuik al zijn of toch de darmen?.. Durf zo in ieder geval nog niet de deur uit 😅

3 jaar geleden

Ben nu 10+4 en mijn buik is echt al bol aan het worden, vooral aan de onde ...
Tuurlijk wel ! Je mag trots zijn op je buikje ! Gewoon lekker mee showen, je bent een trotse mama en dat mag gezien worden ! Je ziet hier zijn meer mama’s met al een buikje ☺️ gewoon lekker van genieten!❤️

3 jaar geleden

Van mezelf heb ik een slank postuur en deze foto is van 11weken en 5 dagen dus al een behoorlijke buik, en het is mijn eerste zwangerschap!

3 jaar geleden

Reactie op Suzan86

Hier nog niet bepaald wat te zien. Zat net foto’s te vergelijken met 3 weke ...
Misschien waren je darmen toen meer opgezet :) ik lijk nu ook minder dik dan een paar weken terug

3 jaar geleden

Ik grap elke ochtend; nee, helaas, nog geen buik, gewoon dik! 😂😝. Maar mijn buik is wel echt boller, heb dan ook heel veel last van mijn darmen. Groeien jullie borsten ook zo hard? Heb er al een volle cupmaat bij....