15 Reacties

2 jaar geleden

Onze dochter heeft een hemdje aan, een pyjama met lange broek maar korte mouwen en heb ze een slaapzak met beentjes aan. Voetjes zitten eruit. De slaapzak doen we sinds kort. Ze heeft zeer lang zonder slaapzak geslapen maar nu terug omwille van de koude armen. Onze dochter heeft het graag lekker warm.

2 jaar geleden

Reactie op InesP

Onze dochter heeft een hemdje aan, een pyjama met lange broek maar korte mo ...
Dit is de slaapzak. De benen kun je ook apart doen, maar dat vindt zrme niet fijn tussen haar beentjes en poep

2 jaar geleden

Reactie op InesP

Dit is de slaapzak. De benen kun je ook apart doen, maar dat vindt zrme nie ...
Dankjewel, dat ken ik helemaal niet met voetjes eruit. Dat is wel handig idd. En dan ook nog een deken over? Dan heeft mijn zoontje best weinig aan misschien 🙈

2 jaar geleden

Gewoon een pyjama met lange mouwen. Je hebt ook wat dikkere pyjama’s bij de Zara. ❤️

2 jaar geleden

Reactie op xoeline

Gewoon een pyjama met lange mouwen. Je hebt ook wat dikkere pyjama’s bij de ...
Jaa wij hebben idd ook een pyjama lange mouwen nu maar lijkt toch misschien te fris.

2 jaar geleden

Hema heeft dikke fleece pyjama van kinderafdeling. 😍 ook nog leuke printjes er op.

2 jaar geleden

Hier willen ze nog graag in een slaapzak slapen ondanks overgang naar grote bed! Dus slaapzak, pyjama en ondergoed. Ze blijven 9 van de 10 keer niet onder de dekens dus ze hebben het prima qua temperaturen 👍🏼

2 jaar geleden

Hema heeft dikke fleece pyjama van kinderafdeling. 😍 ook nog leuke printje ...
Ik ga eens kijken, dankjewel

2 jaar geleden

Reactie op Krissie90

Hier willen ze nog graag in een slaapzak slapen ondanks overgang naar grote ...
Jaa dat zou wel handig zijn idd. Hij blijft ook zeker niet de hele nacht braaf onder de deken, maar als hij wakker wordt doet hij de deken wel netjes over. Alleen doet hij ook zelf het traphekje open en kan dan naar beneden, dat vind ik met een slaapzak aan heel eng hihi

2 jaar geleden

Reactie op Leooo93

Jaa dat zou wel handig zijn idd. Hij blijft ook zeker niet de hele nacht br ...
Ooh dat snap ik! Dat is zeker spannend haha Hier blijven ze nog braaf in bed wachten tot we ze halen🤣 hoelang dat gaat duren is de vraag…..

2 jaar geleden

Reactie op Krissie90

Ooh dat snap ik! Dat is zeker spannend haha Hier blijven ze nog braaf in be ...
Heel fijn hahaha. Dat was hier maar erg kort helaas 🤣 maar ook erg lief als hij je verluisterend wakker komt maken enzo

2 jaar geleden

Mijn zoontje heeft een hemd onderbroek en een pyama aan. In de winter een fleece pyama

2 jaar geleden

Onze zoon slaapt ook onder een dekbed maar trapt deze vaak af gedurende de avond / nacht. Ik trek hem nu een dikke fleece / velours pyjama aan en vaak ook sokken (bij hem op de kamer is het ook zo rond de 17/18 graden)

2 jaar geleden

Hier een romper of onderbroek en hemd en daar overheen een onesie of pyjama 😊 ik voel voordat ik naar bed ga altijd even of ze niet te warm of koud is

2 jaar geleden

En vaak idd ook sokken. Ons huis is slecht geïsoleerd