Hoihoi, ik vroeg me af wat jullie je kids aantrekken met slapen onder dekbed. Mijn zoontje slaapt al een tijdje onder een dekbed maar voelt nu in de ochtend altijd wat koud aan. Zijn kamer is momenteel 17 graden. Nu weet ik niet of hij op dat moment al een tijdje rond hangt op zijn kamer (hij kan uit bed en uit de kamer en maakt ons meestal dan wakker) dus kan ook zijn dat hij daarvan wat koud is.
Mijn vraag dus, wat trekken jullie je kids aan in bed met deze temperatuur? Als ze onder dekbed slapen
Onze dochter heeft een hemdje aan, een pyjama met lange broek maar korte mouwen en heb ze een slaapzak met beentjes aan. Voetjes zitten eruit. De slaapzak doen we sinds kort. Ze heeft zeer lang zonder slaapzak geslapen maar nu terug omwille van de koude armen. Onze dochter heeft het graag lekker warm.
Dit is de slaapzak. De benen kun je ook apart doen, maar dat vindt zrme nie ...
Dankjewel, dat ken ik helemaal niet met voetjes eruit. Dat is wel handig idd. En dan ook nog een deken over? Dan heeft mijn zoontje best weinig aan misschien 🙈
Hier willen ze nog graag in een slaapzak slapen ondanks overgang naar grote bed! Dus slaapzak, pyjama en ondergoed. Ze blijven 9 van de 10 keer niet onder de dekens dus ze hebben het prima qua temperaturen 👍🏼
Hier willen ze nog graag in een slaapzak slapen ondanks overgang naar grote ...
Jaa dat zou wel handig zijn idd. Hij blijft ook zeker niet de hele nacht braaf onder de deken, maar als hij wakker wordt doet hij de deken wel netjes over. Alleen doet hij ook zelf het traphekje open en kan dan naar beneden, dat vind ik met een slaapzak aan heel eng hihi
Onze zoon slaapt ook onder een dekbed maar trapt deze vaak af gedurende de avond / nacht.
Ik trek hem nu een dikke fleece / velours pyjama aan en vaak ook sokken (bij hem op de kamer is het ook zo rond de 17/18 graden)