16 Reacties

3 jaar geleden
Mijn dochtertje slaapt met ons op een matras die aan ons bed vast zit, ze wordt niet wakker maar ze piekert en krijst soms wel in haar slaap, als we niet ingrijpen word ze wel wakker, we doen de speen weer in de mond en ze slaapt verder maar dit gebeurd heel vaak in de avonds, las op het internet dat het vrij normaal is voor kindjes rond deze leeftijd, ze gaan door een nogal hectische periode voor de brein en alles kan ze wakker maken in de avond

3 jaar geleden
Hier sinds zondag exact hetzelfde (maandag is ze 1 geworden). Wordt in de nacht wakker en blijft uren wakker. Heel ellendig, hiervoor sliep ze eindelijk weer wat maanden door en men wat was dat lekker haha. Wel ervaring dus maar geen tips helaas. Hoe is het bij jullie intussen?

3 jaar geleden
Reactie op Lot321
Hier sinds zondag exact hetzelfde (maandag is ze 1 geworden). Wordt in de n ...
Ze slaapt nog steeds heel slecht in de avond, geen tips helaas waarschijnlijk zijn dit de kleine dingetjes die ouders moeten doorkomen, maar goed voor je het weet slapen ze weer door, wat een uitdaging mama zijn 🙈

3 jaar geleden
Reactie op Anet
Ze slaapt nog steeds heel slecht in de avond, geen tips helaas waarschijnli ...
Ah vervelend! Ja maar weer uitzitten. Wij moeten hier een beetje oppassen dat we niet weer in de weer gaan met flessen in de nacht m. Vannacht wel gedaan en er ging 0 ontbijt in vervolgens. Maar net ook hele bedje ondergespuugd en diarree dus dat speelt vast ook mee. Naja maar weer schouders eronder (en even intern vloeken en huilen haha). Hopelijk duurt het niet weken want dat is de nieuwe sprong/regressie alweer in aantocht haha! En anders wel tanden, ziekte of iets originelers haha! Succes daar ook!

3 jaar geleden
Mijn zoontje is vandaag 1 geworden en hij besloot om daar een lange dag van te maken 😅. Van 1 tot 3 wakker en klaar om te spelen 🤦🏻♀️ Heb hem er 2x uit gehaald. Hij stopte niet met krijsen. Rond 3 uur werd hij moe en was het gedaan. Soms zou ik wel eens willen dat hij dan bij ons in bed kon slapen. Hij ziet onze slaapkamer als speelkamer 😂. Ach ja hoeven we dat ook niet af te leren. Vermoeiend is het wel 😅

3 jaar geleden
Pff wat een ellende al nachten achter elkaar ellende 2,5 uur wakker inderdaad. Zou fijn zijn als ze zichzelf zou kunnen vermaken, maar nee heel de buurt moet wakker zijn 😅 iemand al een gouden tip??

3 jaar geleden
Reactie op Newmamatobe
Pff wat een ellende al nachten achter elkaar ellende 2,5 uur wakker inderda ...
Bij ons is het nu - ik klop het af - weer rustig. Heeft een kleine week geduurd.
Wij hebben zoveel mogelijk haar normale ritme aangehouden, dus niet extreem uitslapen bij een slechte nacht maar om 7:00 a 7:30 uiterlijk wakker gemaakt (hoewel ze normaal 6:00/6:30 wakker wordt, dus wel uurtje langer dan normaal).
Geen idee of dat geholpen heeft, maar heb wel gelezen dat dit kan bijdragen aan het sneller uit zo’n regressie komen. En overdag zelf proberen te slapen als je ergens een moment vindt. En lekker eten in huis halen als troost haha!!
Succes/Sterkte! Het gaat voorbij, hoewel dat anders voelt als je er midden in zit.

3 jaar geleden
Hier vanaf 4 uur bezig geweest....uiteindelijk klein flesje melk gegeven 😅

3 jaar geleden
Omg deze slaapregressie is hels 🤣. Hiervoor had mijn dochter geen tot weinig last van spronge / regressies maar is het al 12 dagen Ellende. In de nacht gaat het redelijk maar overdag haar op bed krijgen is zo lastig. Hoelang duurt het al bij jullie ? Ik wacht op de dag dat het ineens voorbij is ( wat ik veel lees 😅🤞)

3 jaar geleden
Vannacht was het weer precies 4 uur dat meneer wakker was.... alleen een fles helpt maar liever niet ... herkenbaar ?😅

3 jaar geleden
Ik heb vannacht mijn zoontje voor het eerst laten huilen. Normaal ga ik er naartoe. Verschonen, fles en knuffelen. Ik was alleen bang dat dit een gewoonte zou gaan worden. Dus ik dacht vannacht ik ga er niet naartoe. En ik moet zeggen… binnen 20 min sliep hij weer. Dit was om 01:20. Om 2:45 nog een keer en ook toen sliep hij binnen een kwartier.
En geloof mij, ik laat hem normaal nooit huilen hoor. En als hij echt zou krijsen of ik zou een ander huiltje horen dan zou ik er echt wel naartoe gaan 😉