9 Reacties

19 dagen geleden

Ja! Wij hebben het girafje van KiddieAlarm. Twee Belgische papa's die samen een nachtlampje hebben ontworpen. Je kiest in de bijbehorende app op de telefoon de tijden per dag wanneer je de slaap- en wakkertijd in wilt laten gaan en stelt in welke kleur daarbij hoort. Vanaf dan onthoudt hij dat gewoon in de app. Je kunt het lampje ook in de app vanuit je eigen bed veranderen. Mocht je op vakantie het lampje meenemen blijven de gegevens gewoon in de app staan en hoef je niet alles opnieuw in te stellen als je hem uit het stopcontact haalt. Onze dochter wacht 's morgens echt tot het girafje groen is, pas dan komt ze uit bed. Ik vind het echt fantastisch 😂

18 dagen geleden

Hoi. Wij hebben deze: Hatch Baby. https://www.amazon.nl/gp/aw/d/B08QVG9759/ref=dp_ob_neva_mobile Ook wij zijn er super blij mee. Ik moet wel zeggen dat ons zoon al vanaf geboorte met deze naar bed gaat. Vroeger ook nog met white Noise. Dit apparaat kan echt van alles. Maar ik denk dat ook een ouder kind eraan gewend kan worden. Goed uitleggen en konsequent blijven dan lukt het zeker! Succes!

17 dagen geleden

Ik lees mee

17 dagen geleden

Ja hier ook goede ervaringen! Wij hebben de slaaptrainer van Alecto. Gekozen voor deze omdat je deze kan instellen zonder geluid. Wilde namelijk niet dat als ze een keer uitslaapt, ze wakker wordt van de wekker haha. Je kan hem helemaal zelf instellen. Dag = geel licht en nacht = blauw licht. Het was heel makkelijk om uit te leggen dat zolang het aapje (de wekker is een aap) zijn oogjes dicht heeft en blauw is ze in haar bedje moet blijven. Zodra aapje zijn oogjes open heeft en geel is mag je eruit komen. Gevolg: dagelijks staat ze precies op het tijdstip dat hij geel wordt aan mijn bed. Ideaal! Ze werd steeds vroeger wakker dus daarom heb ik hem gekocht en het werkt. Vaak is ze vroeger wakker maar dan gaat ze bijvoorbeeld lezen of spelen maar ze weet dat ze pas naar mij mag komen als de wekker zijn ogen open heeft. Ik zou het zeker aanraden!

13 dagen geleden

Wij hebben het beertje van Luvion. Je stelt de gewenste tijd in en 30 minuten ervoor wordt het lampje geel, dus nog ‘even’ wachten & daarna groen en mag ze uit bed. Bij ons echt de beste uitvinding van de eeuw!! Altijd te pas en te onpas uit bed & sinds het gebruik van het lampje blijft ze netjes in bed 👏🏻 Wel de eerste week heeeel consequent gebleven, dat is wel echt nodig denk ik.

10 dagen geleden

Reactie op babydeN

Wij hebben het beertje van Luvion. Je stelt de gewenste tijd in en 30 minut ...
Ja ik heb deze uiteindelijk ook aangeschaft! Wel vind ik dat de batterij heel snel leeg gaat? hebben jullie deze continu in de stekker Of zet je hem uit overdag? Het werkt perfect verder en inderdaad even goed consequent zijn. Het gaat al stukke beter hier. Hij schreeuwt niet meer als hij wakker is “mama” wat eerst soms om 04:30/05;00 was. Is nu rond 06:30 of 7 uur wanneer ze lampje groen is🥳

4 dagen geleden

Reactie op saar_-_

Ja ik heb deze uiteindelijk ook aangeschaft! Wel vind ik dat de batterij he ...
Aah wat top! Fijn dat het bij jullie ook zo goed werkt! Wel gek dat de batterij zo snel leeg is 🤷🏼‍♀️ hier laden we het lampje 1x per 2 weken op (gok ik..) zetten hem nooit uit of continu in de stekker. Zet het groene lichtje vaak wel snel uit als ze uit bed is, maar zodra je het lampje weer aanraakt zie je de tijd verschijnen dus denk dat die dan op ‘stand by’ staat ofzo?

2 dagen geleden

Onze zoon sliep altijd tot zon half 8, maar sinds hij 2,5 werd stond hij ineens iedere ochtend om 6:00 bij ons bed (was nog wel moe maar wilde niet meer slapen ).. na 2 maanden ging ik een slaaptrainer proberen en had er geen verwachtingen voor (ik dacht dat hij zich er niks van aan ging trekken). Tot onze verbazing werkte het super! Tijd ingesteld op 7:10 en we zagen hem niet meer voor die tijd. Hij is nu 3 en vaak moeten we hem rond half 8 nu wakker maken! Echt dag en nacht verschil voor ons. Wij hebben trouwens Sam het schaap. Doet wat hij moet doen, maar onze zoon is wel een klein beetje bang voor hem 🤣 vooral door het geluid wat hij maakt als zijn ogen dicht gaan.. Ik denk dat wij eerdaags een ander (simpeler) type gaan kopen.

één dag geleden

Reactie op Dnnies

Onze zoon sliep altijd tot zon half 8, maar sinds hij 2,5 werd stond hij in ...
Ohja dat geluid was ik ook bang voor met Sam het schaap,(met een nogal bang aangelegde dochter haha) dus vandaar die niet gekocht. Die van luvion is wel echt een aanrader, geluidloos en werkt alleen met kleurtjes :-)