18 Reacties

4 jaar geleden

Wat toevallig, zit zelf nu ook beneden, vandaag 39 weken en flinke voorweeën deze nacht, dacht even dat het begonnen was maar het zet maar niet door.. het is nog even doorbijten maar we zijn er bijna.. succes🍀♥️

4 jaar geleden

Hier ook slecht slapen. Gister geprobeerd te strippen wat niet ging vanwege dat ik nog geen ontsluiting heb..nu 41+1 al wel al het idee dat er voorweeën waren maar dat heeft nog maar weinig gedaan. Dinsdag gaan ze het weer proberen en wss moeten we ook dit x ingeleid gaan worden..

4 jaar geleden

Reactie op Moni560

Wat toevallig, zit zelf nu ook beneden, vandaag 39 weken en flinke voorweeë ...
Dankjewel en jij ook dan 😃! Is het je eerste? Ik had vandaag ook voor het eerst vanaf het einde van de middag tot een uurtje of 22.00 heftige krampen. Al een oppas op de hoogte gesteld en na avondklok verklaring af gaan geven en alles.. Maar tevergeefs.. Het zakte weer weg.. Heb jij ook al veel verloren van de slijmprop?

4 jaar geleden

Reactie op Lindsay7

Hier ook slecht slapen. Gister geprobeerd te strippen wat niet ging vanwege ...
Spannend! Wat breken ze dan ook op de nachten zo he.. Pfoe jij al 41+1 wat zal je er klaar mee zijn...

4 jaar geleden

Reactie op Suuuus

Dankjewel en jij ook dan 😃! Is het je eerste? Ik had vandaag ook voor he ...
Dankjewel! Dit is mijn tweede maar bij de eerste heb ik eigenlijk helemaal geen voorweeën gehad dus dit is helemaal nieuw voor mij, heb nu meer als een week voorweeën.. het is wel spannend nu he! Kan elk moment gebeurden😊 ik heb nog geen slijmprop verloren en jij?

4 jaar geleden

Ik heb ook al een tijdje oefen weeen of harde buiken. Slaap s nachts heel slecht en moet ook vaak plassen. Heb nu sinds gisteravond echt krampen in mn hele buik. Voel ze niet echt komen en gaan en voelt ook wel als pijnlijke darmen. Ook maakt mn buik echt rare geluiden alsof je het water gewoon hoort zegt maar. Ben nu 39+2 weken. Moet morgen weer voor controle en ga vragen of ik al ontsluiting heb en of ze kunnen gaan strippen.

4 jaar geleden

Reactie op Suuuus

Spannend! Wat breken ze dan ook op de nachten zo he.. Pfoe jij al 41+1 wat ...
Nogal ja. Nou op zich niet klaar mee alleen had ik gehoopt dat t nu zonder inleiding zou kunnen. Vorige x behoorlijk wat nasleep gehad wat schijnbaar vaak voorkomt na inleiden dus daar lig ik me weer druk over te maken. Plus dat ik mijn dochtertje dalijk moet gaan missen want door corona mag ze niet in t zkh op bezoek...

4 jaar geleden

Reactie op Lindsay7

Nogal ja. Nou op zich niet klaar mee alleen had ik gehoopt dat t nu zonder ...
Jij ook in geleid toen.. Is niet fijn die compilaties.. Zie je daardoor ook op tegen de bevalling zelf? Ik zou er EMDR voor krijgen ging alleen niet door door corona 😑 Nu wel balen nu het einde in zicht is.. Super prut dat je dochter niet mag komen! Schandalig.. Hier mag ook alleen de partner als bezoek maar wel 1 van je kinderen beneden de 13 per dag..

4 jaar geleden

Reactie op Mamam2021

Ik heb ook al een tijdje oefen weeen of harde buiken. Slaap s nachts heel s ...
Oh wauw daar kan je gewoon al om vragen op controle? Wist ik niet.. Hoop zo voor je dat het dan in ieder geval de eerste cm's heeft gemaakt.. Ben je al eerder gestript?

4 jaar geleden

Reactie op Moni560

Dankjewel! Dit is mijn tweede maar bij de eerste heb ik eigenlijk helemaal ...
Hier wel al stukjes slijmprop verloren.. Gister een CTG gehad en daar zagen ze ook wel al activiteiten op om de paar minuten alleen wel onder de noemer voorweeën.. Ze zeiden dat het wel al de eerste cm's kan leveren.. Vervelend dat plassen ook! Weet wel dat als je zoveel wakker bent het dadelijk minder zwaar valt als de baby snachts komt :-) Ben je al een beetje in het ritme...

4 jaar geleden

Hier 40+6 inmiddels en slaap al 2 weken enorm slecht. Zulke heftige dromen en nachtmerries, zweet zo veel 's nachts dat ik soms denk dat mijn vliezen gebroken zijn. Helemaal idioot word ik ervan. Wil dat de baby komt maar die zit ook nog wel prima geloof ik. 😫

4 jaar geleden

Reactie op EmilySanders1988

Hier 40+6 inmiddels en slaap al 2 weken enorm slecht. Zulke heftige dromen ...
O nee 😥 Dat klinkt helemaal niet fijn! Dromen met betrekking tot de zwangerschap of baby? Of gewoon onrust die er uit komt?

4 jaar geleden

Reactie op Suuuus

O nee 😥 Dat klinkt helemaal niet fijn! Dromen met betrekking tot de zwange ...
Dromen gaan niet over de baby, zo zat ik zonet in de achtbaan in de efteling en viel daaruit. 😂😅 Ben denk ik zo begin met willen bevallen dat ik mezelf wat gek maak en dit zich uit in rare dromen. Morgen toch de verloskundige eens bellen of ik niet eerder gestript kan worden (staat nu voor woensdag)

4 jaar geleden

Maar hoe is het met jouw voorweeën? Ook erg vervelend dat je zo slecht slaapt zeg, erg vermoeiend. Helemaal omdat het dan nog niet doorzet ook..

4 jaar geleden

Oh wat vervelend ! En je hebt nog zo veel energie nodig straks. Misschien kan je VK nog tips geven? Ik ben 38+5 en savonds veel harde buiken en onrustig maar sochtends is alles weer kalm. Hoe komt het dat je overdag niet goed kan bij tanken? Succes nog even 💗

4 jaar geleden

Reactie op Moontje29

Oh wat vervelend ! En je hebt nog zo veel energie nodig straks. Misschien k ...
Ja dit heb ik ook! Vanaf na het avondeten veel harde buiken, die mee de nacht in gaan. Soms een krampje erbij maar in de ochtend alles weer rustig en ontspannen. Mijn harde buiken zijn ook niet pijnlijk, eerder oncomfortabel. Voorweeën heb ik denk ik nog niet gehad 🤷🏻‍♀️ Ik ben 38+ 2 Door de harde buiken en vele plassen ook onmogelijk om goede slaap te pakken. Ik zou er veel voor over hebben om nog één nachtje lekker door te slapen oeffff lijkt me heerlijk.

4 jaar geleden

Reactie op Suuuus

Oh wauw daar kan je gewoon al om vragen op controle? Wist ik niet.. Hoop zo ...
Ik heb het nog niet eerder gevraagd en ben ook nog niet eerder gestript. Maar lees hier af en toe dat sommige al vroeg gestript worden. Nee heb je, ja kun je krijgen denk ik dan maar🙈

4 jaar geleden

Herkenbaar. 's Nachts serieus zes keer naar de wc en uren wakker... Overdag een dutje lukt gelukkig wel, maar zet niet echt zoden aan de dijk. Gelukkig komt tijdens de bevalling zo'n oerkracht vrij dat de baby evengoed wel komt. Maar ik ben vergeten hoe het voelt om uitgerust te zijn 😴