Slijm met afvegen

soesie94
18 dagen geleden
Volgen
Hallo, Ik had net een klein beetje slijm met afvegen.. ben nu 6 weken zwanger. Geen bloed ofzo, maar wel wat slijm wat rekbaar was. Hoort dit bij de afscheiding of moet ik me zorgen gaan maken?
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
6 reacties
Jbaby20
18 dagen geleden
Nee hoor. Ik heb dit ook heel veel. Hoort erbij ❤️
  • Rapporteren
soesie94
18 dagen geleden
Reactie op Jbaby20
Nee hoor. Ik heb dit ook heel veel. Hoort erbij ❤️
Ik heb een miskraam gehad in maart, dus vandaar dat ik mij dan druk maak.. echter heb ik dit bij de eerste zwangerschap bijna niet gehad en net wel ineens. Hoeveel weken ben jij?
  • Rapporteren
Jbaby20
18 dagen geleden
Reactie op soesie94
Ik heb een miskraam gehad in maart, dus vandaar dat ik mij dan druk maak.. echter heb ik dit bij de eerste zwangerschap bijna niet gehad en net wel ineens. Hoeveel weken ben jij?
Ik snap heel goed dat je je druk maakt. Enorm herkenbaar. Ik heb er 4 jaar over gedaan om zwanger te kunnen raken. Ik ben nu 7 + 3. En heb het slijm al weken.. Nu deze week het ergst en heb al een kloppend hartje gezien ❤️
  • Rapporteren
soesie94
18 dagen geleden
Reactie op Jbaby20
Ik snap heel goed dat je je druk maakt. Enorm herkenbaar. Ik heb er 4 jaar over gedaan om zwanger te kunnen raken. Ik ben nu 7 + 3. En heb het slijm al weken.. Nu deze week het ergst en heb al een kloppend hartje gezien ❤️
Proficiat!! Dat is een prachtig moment😍 heb je een inwendige echo gehad? Of hebben ze die met een normale echo gezien?
  • Rapporteren
Jbaby20
18 dagen geleden
Reactie op soesie94
Proficiat!! Dat is een prachtig moment😍 heb je een inwendige echo gehad? Of hebben ze die met een normale echo gezien?
Gewoon met een normale echo 😊 als je verloskundige een beetje met de tijd mee gaat qua apparaten kunnen ze het dan prima zien hoor.
  • Rapporteren
Ukkepuk2
17 dagen geleden
Is normaal, je hebt meer witverlies als je zwanger bent :) gefeliciteerd!
  • Rapporteren