38 Reacties

5 jaar geleden

ik gebruik deze en vind m heerlijk😊

5 jaar geleden

Ik heb de olie van Weleda deze week gekocht. Idd heftig en ik weet niet of ik dat ga blijven gebruiken. Heb ook het idee dat het me gaat tegenstaan omdat ik het nu al niet echt lekker vind ruiken. De body butter van Hipp mama soft ruikt lekker en is subtiel. Te koop bij AH. Is wel een dikke creme maar trekt goed in!

5 jaar geleden

Gewoon je bodylotion nemen die je voor je lichaam gebruikt. Buik olie doet niks. Je krijgt striae of je krijgt het niet. Is deels genetisch en ligt aan hoe groot je buik word. Een olie voorkomt dat niet.

5 jaar geleden

Een fijne natuurlijke olie voor je hele lichaam.

5 jaar geleden

Ik gebruik ook bio-oil. Ruikt heerlijk, erg fijne olie!

5 jaar geleden

Mama buikbalsem van Zwitsal! Hou van dat Zwitsal geurtje :)

5 jaar geleden

Reactie op Spruit2

Gewoon je bodylotion nemen die je voor je lichaam gebruikt. Buik olie doet ...
Eerder genetisch, want de grootte van je buik zegt niks. Ik ben heel slank met een afgetrainde buik. Tijdens m’n zwangerschappen had ik echt een gigantische buik, maar helemaal geen striae. Nergens. Ik smeerde m’n buik voornamelijk in omdat die jeukte. M’n moeder en zus hebben ook helemaal geen striae. Gewoon lekker vet houden/smeren. Meer kun je niet doen.

5 jaar geleden

Ik zou zeggen, even kijken/uitproberen wat jij wel lekker vindt ruiken. Hoeft geen crème/bodylotion te zijn speciaal voor je buik. Helemaal niet zelfs 😊

5 jaar geleden

Rituals olie, heerlijk!!! Of de huidolie van de Kruidvat, vind ik ook erg lekker ruiken

5 jaar geleden

Ik gebruik gewoon mn normale bodylotion die ik altijd gebruik. Net zo lekker als allerlei (dure) speciale middeltjes gewoon doen war jij lekker vindt!

5 jaar geleden

Mijn eerste zwangerschap heb ik mijn buik steeds goed ingesmeerd ... had geen striae gekregen... maar wel op mijn billen, poep, heupen ,borsten, dus vergeet zeker deze plaatsten niet in te smeren dan... ze hadden me dit niet verteld op voorhand....

5 jaar geleden

Mama buukbalsem van Zwitsal gehaald gister. Ga die proberen..

5 jaar geleden

Bio- Oil. Het smeert fijn in en ruikt lekker. Het is wat prijzig, maar ook geregeld in de aanbieding. Ik kocht 125 ml voor ong 15 euro.

5 jaar geleden

Ik gebruik deze, ruikt lekker. Zullen zien of het werkt en anders lekker zacht buikje.

5 jaar geleden

https://www.bol.com/nl/p/palmer-s-cocoa-butter-formula-anti-striae-250-ml-massage-lotion/9200000005247412/?Referrer=ADVNLGOO002049-G-64827654426-S-611649952471-9200000005247412&gclid=Cj0KCQjwt4X8BRCPARIsABmcnOq4__Llx3hm-RhVbdN2D9R4IUCp8GDBBHKddfl_LDWc4Rg75iAij6QaAjtTEALw_wcB Deze gekregen op aanraden van een vriendin die net mama is. Ik vind 'm heerlijk, cocosnoot geur. Smeert fijn, speciaal tegen striae voor zwangeren. Geen idee of 't zal helpen hoor haha..

5 jaar geleden

Mijn eerste zwangerschap heb ik mijn buik steeds goed ingesmeerd ... had ...
Wauw nooit over nagedacht bedankt voor de tip

5 jaar geleden

Ik gebruik savonds olie, en sochtends de tummy crème van Rituals omdat ik het niet fijn vind dat mijn huid zo vet is als ik in mijn kleren ga

5 jaar geleden

Verloskundige zegt dat er geen een zalfje, crème of olie bestaat die striae voorkomt. Geen van deze dringen zo diep in de huid. Het ligt aan het type huid dat je hebt of je striae krijgt. Een creme van 80 euro doet net zoveel als een bodylotion van 2 euro, dus gewoon smeren wat je fijn vind.

5 jaar geleden

Ik smeer 2x per dag bio oil op m'n buik. De rest van m'n lichaam smeer ik in met baby olie of rituals body butter... het is maar net waar ik zin in heb.

5 jaar geleden

Ik smeer deze crème ook! Echt heerlijk😉