9 Reacties

5 jaar geleden

Zit er zelf middenin. 2e zwangerschap met schildklier problemen. Zorg voor een goede internist en maak je niet al te druk. Als ze eenmaal de schildklier rustig kunnen krijgen. Heb je een gewone zwangerschap verder

5 jaar geleden

Goed dat je doorgestuurd bent. Ik heb de ziekte van Graves gehad mocht niet zwanger worden toen schildklier werkt bijna 3x te snel maar dat voelde ik ook duizelig afvallen hartkloppingen. Hele dag honger at me een ongans maar bleef afvallen. Zelf denk ik veroorzaakt door aantal miskramen achter elkaar. Maar hoe het zit als je al zwanger bent heb ik geen idee van. Ben ik ook wel benieuwd naar. Bij mij werkt hij nu te langzaam slik thyrax

5 jaar geleden

Reactie op Janneke41

Goed dat je doorgestuurd bent. Ik heb de ziekte van Graves gehad mocht niet ...
Ik las daar ook een stukje over de ziekte van Graves. Heb ook wel sinds dat ik zwanger ben sneller en vaker honger. Het is best lastig te onderscheiden of het door de zwangerschap komt of misschieten toch door de schildklier. Vind het heel vervelend voor je heftig ook zeg. Hoop dat het goed gaat nu met je馃檹馃徎

5 jaar geleden

Dankjewell voor je reactie dat stelt me toch wel wat gerust! Gaat het nu goed met je?

5 jaar geleden

Ik las daar ook een stukje over de ziekte van Graves. Heb ook wel sinds dat ...
Nu ben ik voor de 5e keer zwanger en hopelijk is 5x scheepsrecht in mijn geval. Het gaat goed nu is schildklier te traag dus kom wat aan maar ja is niet zo erg en heb ook hele dag honger maar ook misselijk hahah rare dingen die hormonen

5 jaar geleden

Reactie op Janneke41

Nu ben ik voor de 5e keer zwanger en hopelijk is 5x scheepsrecht in mijn ge ...
Ohh echt hoop het ook echt van harte voor je! Wat goed om te horen, geniet er toch van. Idd rare hormen en wat het lichaam allemaal met ons doet鈽猴笍

5 jaar geleden

Ohh echt hoop het ook echt van harte voor je! Wat goed om te horen, geniet ...
Nou h猫 馃檲

5 jaar geleden

Ik heb zelf hashimoto dus mijn schildklier varieert van te langzaam tot te snel. Beide kan miskramen veroorzaken dus is het echt wel heel belangrijk snel actie te ondernemen. Bij mijn dochter was mijn tsh heel stabiel tussen de 1.8 en 2.2 nu een miskraam en 2 missed abortions gehad omdat mijn schildklier ontregeld was zodra ik zwanger werd. Daar wel van geleerd dus nu was ik anders ingesteld bij het zwanger worden en moet elke 2 weken prikken om snel te kunnen veranderen van medicatie. We hebben nu met 7 weken een goede echo gehad en schildklier gaat nog redelijk goed.

5 jaar geleden

Reactie op Spruit2

Ik heb zelf hashimoto dus mijn schildklier varieert van te langzaam tot te ...
Klopt idd dat las ik, ben rond 18.00 gebeld vandaag en wacht het af voor de afspraak bij de gynaecoloog. Wel heftig zeg馃様 het beste voor jullie en hoop dat het dan zo goed blijft 馃檹馃徎