18 Reacties
5 jaar geleden
Bij mij helemaal het zelfde. Ik lijk de hele dag honger te hebben, ik heb op niets zin en weinig smaakt me maar als ik niet eet moet ik braken...
Af en toe geef ik ook terug wat ik op heb... Ik heb eigenlijk de hele dag door een verschrikkelijk lastig gevoel in mijn maag... Ik word er gek van...
5 jaar geleden
Ik heb daar voornamelijk na het avondeten last van. Overdag eet ik tussendoor, maar dat is niet anders dan voorheen.
Mij valt echt mijn trek/honger op voor het naar bed gaan of juist in de nacht
5 jaar geleden
Reactie op Same
Bij mij helemaal het zelfde. Ik lijk de hele dag honger te hebben, ik heb o ...
Ja dat heb ik dus net hetzelfde en savonds heb ik reuze honger en snachts word ik er zelfs wakker van
5 jaar geleden
Ja vooral de ochtend en middag veel honger maar met avondeten eet ik ook wel eens m’n bord niet leeg dan gaat het er wat moeilijker is. Bij is m’n eten lust op de dag gewoon wat verlegd ofzo
5 jaar geleden
Wauw 1 uur later pas?😂 ik heb zowat na mijn laatste hap alweer honger😂 ik word er gek van. Er is niet tegenop te weten en zeker niet gevarieerd genoeg. Ik eet voornamelijk brood met kaas🙈 er is niet tegenop te verzinnen
5 jaar geleden
Ja ik eet ook om het uur / 2 uur kleine hapjes. maakt namelijk niet uit hoeveel ik eet, ik heb toch wel weer honger na een uur 🙈
5 jaar geleden
Heb je ook pijn bij je maag? Alsof je een uur geleden niets gegeten hebt?
5 jaar geleden
Erg he... heel de dag door honger! En als ik wacht op het hongergevoel om te eten dan word ik misselijk🙄 dis eet de hele dag door kleine dingen. Druiven, bosbessen, aardbeien, banaan, sinaasappel, kiwi, gedroogde pruimen (welke mijn darmen ook een pak vooruit helpen), toastjes, rijstwafel, ik drink oxo, dat kalmeert de maag en blijft niet op de maag liggen zoals water...
Maar eens het 16u geworden is wordt ik misselijk en dan mag ik alles eten, dat ligt allemaal op mn maag en moet er weer uit. Vreselijk. Soms ook erge maagzuur dat doen dan pijn. Ik hoop dat ik er binnen een week of vanaf ben.
Nu 11 weken.
5 jaar geleden
Heel herkenbaar! Tempo slak om m'n bord leeg te krijgen en een uur later weer trek😂
5 jaar geleden
Ik heb dit dus sinds een dag of 2 (11+2 nu). De hele dag door zou ik kunnen eten, hoeft zelf geen uur te duren na mijn maaltijd.. ik geraak maar niet verzadigd en kan best wel grote porties op soms... 🙈
Iemand een idee of dit terug afneemt? Want ik kan echt niet om met het hongergevoel dus moet dan toch echt wel iets eten maar wil hierdoor ook geen 30kg bijpakken door de zwangerschap 😩
5 jaar geleden
Reactie op Suzan86
Nou gelukkig ben ik niet de enige die hier last van heeft 😂
Vraag mij ook ...
Haha dat heb ik ook, stiekem liga’s en nootjes eten uit de tas zo de mond in 😋
5 jaar geleden
Ik heb dit dus sinds een dag of 2 (11+2 nu). De hele dag door zou ik kunnen ...
Ik heb precies hetzelfde mijn verloskundige zegt om inderdaad gezonde dingetjes te eten en je eten te verspreiden over de hele dag ...stel je eet normaal 2 broodjes in de ochtend en 2 in de middag kan je die verspreiden naar elke keer 1 zodat je ipv van 3 keer 7 of 8 keer eet op een dag
Misschien dat dat werkt