18 Reacties

3 jaar geleden

Wibra, zeeman, terstal, net waar ik ben en leuke zie.

3 jaar geleden

Overal eigenlijk 🤣 primark heeft vaak wel hele leuke zeeman, hema, terstal ook

3 jaar geleden

Bij de zeeman koop ik sneakersokken, die zijn geweldig!

3 jaar geleden

Laatst bij de hema gekocht. Die waren vrij dun dus makkelijk aan te trekken. Van H&M zijn wat dikker maar ook prima te doen.

3 jaar geleden

Nog steeds bij Kruidvat. Die van bambino trekt hij het moeilijkst uit

3 jaar geleden

Waar niet. Haha. C&A, Jola mode, prenatal, kruidvat, zeeman, Hema

3 jaar geleden

Die van Hema zijn hier favoriet. Daar hebben ze leuke met dierenkoppies. Komt dan zeg maar net boven het schoentje uit 😁

3 jaar geleden

Ik heb de hielsokjes van de zeeman gehaald in maat 23-26. Was bang dat ze te groot waren maar zitten eigrnlijk wel prima (ze heeft maat 21)

3 jaar geleden

H&M heeft leuke sneaker sokjes die ook mooi blijven zitten. Daarnaast ben ik echt team bambino sok 😄 maar die hebben niet echt sneaker sokken helaaaas

3 jaar geleden

Bambino sokken bij de kruidvat. Die zijn echt SUPER! Helaas zit ik nu in de laatste maat (bijna 2 jr) en moet ik ook op zoek naar nieuwe.

3 jaar geleden

Heb laatst bij de h&m sokken besteld die niet afzakken. Mijn zoontje draagt ook maat 22. Heb ze in maat 22/24 besteld. https://www2.hm.com/nl_nl/productpage.0742911001.html

3 jaar geleden

Sokken van de Jola zijn echt top. Vooral voor op het kinderdagverblijf en als ze geen schoentjes aan hebben. Zit een klein Antislip randje onder en je hebt verschillende diktes en lengtes

3 jaar geleden

Ik had voorheen altijd Bambino sokjes (nu kruidvat eigen merk) Maar heb nu sokken van de Hema. Hele fijne sokken!

3 jaar geleden

Bij de H&M heb je wat dikkere sokken met badstof aan de binnenkant en antislip aan de onderkant. Erg tevreden over.

3 jaar geleden

Weet iemand waar je dikkere sokken zónder antislip kunt kopen? Zodat ze wel in schoenen passen met deze koude dagen

3 jaar geleden

Ik koop ze altijd bij hema en jola! Wel met anti-slip, zodat ze niet uit glijdt, maar ze hebben ook zonder anti-slip.

3 jaar geleden

Reactie op holasupermercado

Weet iemand waar je dikkere sokken zónder antislip kunt kopen? Zodat ze wel ...
Ik koop sokken bij de hema, hebben verschillende diktes, maar neem nooit héle dikke

3 jaar geleden

Hema! De Bamboo collectie met antislip