16 Reacties

2 jaar geleden
Hooi,
Wij hebben dat probleem ook gehad! En mijn zoontje zit tussen schoenmaat 21/22
Uiteindelijk ben ik geslaagd bij de Wibra met maat 89-92. Deze zitten perfect, zakken niet af en zijn goed te wassen. Ook kan je kiezen om ze met nopjes of zonder te nemen. Deze sokken zijn wel van die hogen maar nu voor de kou is dat best lekker.
Bij ons is maatje 23 voor sokken ook echt nog veel te groot!
Succes!!

2 jaar geleden
Ik heb sokken van H&M. Die zijn op schoenmaat. Hier hebben ze 22 als schoenmaat. Heb nu 22-23, zijn hoge sokken(fijn met laarsjes) en zitten goed, gaan namelijk niet uit met spelen. En nog wat rek in, dus kunnen nog wel 2 schoenmaten mee

2 jaar geleden
Hema heeft ook sokken in de maat 24-30 maanden. Je zou die kunnen proberen. Mijn dochter heeft die ook

2 jaar geleden
Reactie op Suzan86
Dat klinkt wel groter dan 23-26 maar valt dus wel mee? Anders neem ik wel e ...
Valt reuze mee! Mijn dochter heeft schoenmaat 23 en de sokken zitten bij haar aan de kleine kant

2 jaar geleden
Onze dreumes heeft ook schoenmaat 22 en de sokjes maat 18-24 maand van de Hema en die zitten eigenlijk wel prima vind ik, en ik gooi ze gewoon in de droger. Voor onze oudste hebben we ze van de kinderafdeling maat 23-26 (zij heeft schoenmaat 24) en zijn idd een slag groter nog weer.
Ik heb wel het idee trouwens dat de verschillende modellen verschillend vallen. Ik heb nu altijd die geribbelde met nopjes aan de onderkant, die vallen voor mijn gevoel wat ruimer en meer stretchy dan de gladde sokjes.

2 jaar geleden
Hier hele goeie van de C&A! Zijn ook op schoenmaat en zitten als gegoten.