12 Reacties
3 jaar geleden
We hebben er eentje van ikea, zelf gepimpt. Mijn zoontje speelt er al heel lang mee
3 jaar geleden
Ik heb er 1, maar doe m weer weg.. neemt alleen maar ruimte in beslag en het enige wat ie ermee doet is deuren open en alles eruit gooien🤷♀️
3 jaar geleden
Wij hebben één van de lidl dacht ik. Gaat nu al 4 jaar mee en de jongste speelt er nu ook weer mee.
3 jaar geleden
Wij hebben deze. Onze dochter is ook vooral druk met de kookplaat en de ovendeur. Maar samen met een plastic pizza, taart, servies, groente/fruit, eieren is het ook voor een kindje van 1,5 jaar al erg leuk!
https://www.bol.com/nl/p/new-classic-toys-houten-speelkeuken-blauw-met-kookplaat-die-licht-geeft-kook-geluid-maakt-krijtbord-aan-zijkant/9200000092100093?referrer=socialshare_pdp_androidapp
3 jaar geleden
Wij hebben een 2e Hands keukentje van ikea. De kookplaten aan en uitdoen is favoriet en ze komt ons elke keer bekertjes 'water' uit de kraan brengen. Dus er wordt echt al enorm veel mee gespeeld.
Ook wel uitruimen en in de afwasbak gooien, maar dat hoort er wel bij..
3 jaar geleden
Wij hebben die van de lidl sinds hij 1 jaar was geworden. Is officieel ook vanaf 3 jaar. In het begin speelde hij alleen met de deurtjes en knopjes. Nu is hij 1,5 en doet eten in zijn pannetjes en roert erin, doet deksels op de pannen en zo steeds meer. Hij speelt er dagelijks mee