21 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb een bekers stapel toren. Die bouw ik dan telkens en vind hij super leuk om om te slaan. Voor de rest wat Vtech speelgoed wat zingt. Blokken zijn hier succes en iets met zo'n deurtje wat je heen en weer kan doen.

4 jaar geleden

Stapeltoren, houten blokken, en de kubus van Vtech zijn hier groot favoriet.

4 jaar geleden

Wij hebben van Fisher price stapelbakjes. (Je hebt ze ook van little dutch) Hiermee kan je torens bouwen en vooral ook omgooien. Ook kunnen de bakjes in elkaar en dat vind mijn zoon ook leuk en ook om er kleine blokjes of andere dingen in te stoppen. Omdat wij al heel vaak torens hebben gebouwd, wil hij zelf ook proberen om bakjes op elkaar te zetten of andere blokjes erop te stapelen😊😊 Houten puzzels uit elkaar halen, vindt hij ook mooi! Puzzelstukjes in de bakjes doen is ook grappig.

4 jaar geleden

Hier ook blokken om op te stapelen. Ik doe vaak verschillende speelgoed in een mand en dan neemt hij zelf eruit wat hij wil (werkt heel goed), daarin zitten zachte ballen, rammelaar, speciale bijtringen, muziekbal,.. dan hebben we hier nog een kleine ballenbak met ballen. Ook een kleine speeltafel van de Lidl. Baby gym die we vast hebben gezet onder de park, zodat het niet valt als hij zich wil ondersteunen.. mijn zoontje gaat vaak van speelgoed naar speelgoed. Ik heb ook een mand met van die grote nep Lego. Ik zou aanraden om zo verschillende manden te leggen met verschillende speelgoed. Zo kun je wisselen van mand en altijd iets anders om mee te spelen. Ik heb zo 2 plaatsen waar een mand ligt en dat werkt hier. Op die leeftijd kiezen ze graag zelf waarmee ze spelen. Ik heb ook zo een roller (opblaasbaar) met ballen in, dat voor kleintje is die erover willen rollen, maar die krijgt hij enkel als ik samen speel. Hij vindt ook alles leuk waarmee hij ergens op kan kloppen en op bijten..

4 jaar geleden

Zit er een speelotheek in de buurt? Dan kan je van alles uitproberen door te lenen. Net zoals de bibliotheek maar dan met speelgoed :)

4 jaar geleden

Koetje boe bal is en blijft favoriet hier. Nu maar ook toen ze 4 maanden waren. Puzzels en bakjes vinden ze ook leuk. Vooral uithalen en dan tegen elkaar slaan of op bijten. En we hebben een activiteiten centrum die doet het ook goed. En boekjes met flapjes

4 jaar geleden

Ik heb een jumperoo in disney thema met lichtjes en muziek. Hij vind het geweldig om te jumpen en geniet van de muziekjes. Echt leuk om te zien

4 jaar geleden

Ellis haar buit deze kerst. Houten blokken, Oball Go Grippers en een pyjama

4 jaar geleden

Reactie op Sorbygirl87

Ellis haar buit deze kerst. Houten blokken, Oball Go Grippers en een pyjama ...
Heel mooi 😊, ze is er precies blij mee.. Die autootjes hebben we ook en het is ook wel leuk dat er zo gaten in zijn.. ideaal voor baby handjes..

4 jaar geleden

Reactie op Waiting

Heel mooi 😊, ze is er precies blij mee.. Die autootjes hebben we ook en h ...
Ja vind t ideale auto's en niet zoveel herrie als die toettoet 🤪 Verder doet ze hier veel met van die fisherprice stapelbakjes, boekjes, vormenstoof en daarnaast alles wat geen speelgoed is.

4 jaar geleden

Reactie op Sorbygirl87

Ja vind t ideale auto's en niet zoveel herrie als die toettoet 🤪 Verder d ...
Ja, hier ook.. 😄 oa. afstandsbediening is hier heel populair en dan is het huilen als ik het weg neem.. ik heb schrik vanwege de batterijen die erin zitten.. klep gaat zo makkelijk open.. ik heb een speelgoed afstandsbediening gezien bij de Action folder, dus binnenkort ga ik dat eens halen..

4 jaar geleden

Reactie op Waiting

Ja, hier ook.. 😄 oa. afstandsbediening is hier heel populair en dan is he ...
Heeft er niet nog iemand een oude echte liggen? Batterijen eruit en geweldig speelgoed 😊

4 jaar geleden

Reactie op Waiting

Ja, hier ook.. 😄 oa. afstandsbediening is hier heel populair en dan is he ...
Wij zijn die van de action gaan halen een maand geleden omdat de afstandsbediening hier ook een hit is, maar de echte blijft toch populairder. Naar die van de action kijkt hij niet meer om ondertussen 😅.

4 jaar geleden

Reactie op Shantiecho

Wij zijn die van de action gaan halen een maand geleden omdat de afstandsbe ...
😆 dat belooft hier dan ook.. merci voor de waarschuwing

4 jaar geleden

Reactie op Sorbygirl87

Heeft er niet nog iemand een oude echte liggen? Batterijen eruit en geweldi ...
Dat lijkt mij een goed idee, als ik reactie van hieronder lees, dan is het wel proberen waard 😄

4 jaar geleden

Wij hebben een mand met Duplo staan (alleen de grote blokjes. Kleine blokjes hebben we nog even apart staan). Ze vind het geweldig. Alle blokjes uit de mand, en dan er weer in.. enzovoort.

4 jaar geleden

Watermat, voelboekjes , voorleesboekjes, strandbal, ballon, muziekinstrumenten, stapeltorens, van vtech heb je ook een playstation controller 🎮 achtig iets.. en de diertjes van de vtech

4 jaar geleden

Stapel bakjes, activiteiten kubus Little dutch, toet Toet auto’s politie en brandweer. En tijdschriften verscheuren 😂

4 jaar geleden

Wij hebben voor onze dochter een doos duplo staan (nog van de oudste) ook heeft ze haar speelmat nog altijd van toen ze baby was. Wat ze ook leuk vind is een vloermat met puzzeltegels. Dit vind ze leuk om uit elkaar te halen. Maar haar lievelingsspeelgoed is een lieveneersbeestje van Vtecb. https://www.bol.com/be/nl/p/vtech-vrolijke-vormenkever-licht-en-geluid/9200000107825803/?Referrer=ADVNLGOO002072-G-130792855338-S-490060301736-9200000107825803&gbraid=0AAAAAD5OnmObvtn7gm63xh3xfzkSK_KSA&gclid=Cj0KCQiAq7COBhC2ARIsANsPATF3bD9ku_osLQJ4vVLhtjnq2tdPZHHhvuNOwjMJV7CwTC7OiMlLaxkaApFAEALw_wcB

4 jaar geleden

Vandaag bumba activiteitenkubus gekocht!