9 Reacties

2 jaar geleden

Die van fisher price hebben we hier. Die muntjes zijn vrij groot en dik. Kan je echt niet doorslikken. Kijk nooit naar leeftijd van speelgoed, maar die is echt al goed te doen vanaf 1 jaar. Veel speelgoed is ook 3+ omdat ze dan geen keurmerk hoeven te kopen.

2 jaar geleden

Die van fisher price hebben we hier. Die muntjes zijn vrij groot en dik. Ka ...
Deze hebben wij ook (gekocht via Vinted en doet het nog prima). Ze vindt het heel leuk om ijsjes te verkopen met de kassa. Al krijg ik vrijwel altijd ook m’n geld terug… 🤔 Als ik het goed heb onthouden dat heeft de oude FP kassa 3 verschillende formaten muntgeld en de nieuwe FP kassa allemaal hetzelfde formaat, dat maakt het spelelement wel minder uitdagend. En wat mormels zegt klopt inderdaad; ik zou je niet teveel blindstaren op het leeftijdsadvies en vooral kijken naar de ontwikkeling(sbehoefte) van kind. Veel speelplezier!

2 jaar geleden

Reactie op Sidenida

Deze hebben wij ook (gekocht via Vinted en doet het nog prima). Ze vindt he ...
Bedankt voor je reactie :) ik zie zoveel leuke dingen en dan staat er bij vanaf 3 jaar. Deze van little dutch is bijv ook vanaf 3. En dan staat er in de beschrijving bijv pas op. kleine onderdelen stikgevaar. Dan kijk ik ernaar en denk ik huh ze zijn toch vrij groot? Maar dan durf ik al niet meer omdat ik bang ben blijkbaar iets niet te zijn waarvoor ze waarschuwen?

2 jaar geleden

Reactie op babygirlz

Bedankt voor je reactie :) ik zie zoveel leuke dingen en dan staat er bij v ...
Als je kind nog alles in mond steekt kan je bepaalde dingen even er uit halen. Denk dat het +3 is vanwege het lepeltje. Wij hebben ook zo iets sinds ze 1 jaar zijn. Heb toen het roerlepeltje er uit gehaald. Maar die heb ik toen ze twee werden er weer bij gedaan omdat ze niets meer in mond stoppen. Maar ik heb kinderen die wat uitdagender speelgoed nodig hebben dus spelen vooral met 3+ speelgoed. Hoe kleiner hoe leuker ze het vinden hier.🫠

2 jaar geleden

En soms is leeftijdsaanduiding vooral voor het denkniveau. Zoals bijv. puzzels. Of van die peuterklussetjes.

2 jaar geleden

En soms is leeftijdsaanduiding vooral voor het denkniveau. Zoals bijv. puzz ...
Ja precies dank je wel voor je reactie :) ik merk namelijk bij veel 3plus dat zij er ook makkelijk mee kan spelen maar dat ik dan twijfel wat de reden is dat ze 3 plus erbij zetten 😝

2 jaar geleden

Ik koop altijd speelgoed voor 1 2 jaar ouder en tis nooit fout gegaan. Kijk wel of t geen kleine gevaarlijke onderdelen heeft ze

2 jaar geleden

Gewoon de old school kassa van fisher price

2 jaar geleden

Reactie op 88lau

Gewoon de old school kassa van fisher price
Ja deze inderdaad. Zie je ook wel vaak op rommelmarkten voor een paar euro bijvoorbeeld. Kun je later overstappen op iets met kleiner en meer geld. Of je verkoopt de andere weer. Is genoeg vraag naar. Succes!