29 Reacties
4 jaar geleden
Ik heb een blokkenkar en activiteiten kubus van little dutch, en op dr " verlanglijstje " voor opa's oma's tantes etc staat het xylofoontje en hamerbankje. Ze is helemaal in to licht en geluid en op dingen slaan 🤣
4 jaar geleden
Ik heb laatst iets bij de kruidvat een opblaasroller gekocht. Ik kende het niet, maar mn zoontje vind die super leuk! Nu duwt hij hem weg en tijgert er dan achteraan, of trekt hem mee als hij op zn rug rolt. En later kan hij er ook nog meer op klimmen/klauteren/ overheen rollen.
Verder heb ik ook de blokkenkar van little dutch, vind hij ook leuk om als ik een torentje maak die om te gooien, hij bouwt zelf nog niet. De activiteitenkubus staat op mn verlanglijstje. En een zachte bal met tingetje, en andere geluidjes en voeldijgetkes en een uiltje die je erin kan stoppen en uit kan trekken is hier ook favoriet.
4 jaar geleden
Mijn meisjes houden enorm van met hun handjes spelen en ontdekken. Kunnen een half uur tot een uur met een speelgoedje vermaken. Ze kunnen nog niet kruipen. Maar probeer vooral speelgoed te kopen dat tot 2 jaar interessant blijft.
Wij hebben laatst via Marktplaats deze op de kop getikt en was meteen een succes is.
https://www.lilliputiens.be/nl/onze-creaties/178-Marius-piramide-5414834830675.html
Daarnaast blijft koetje boe bal favoriet en stapelblokken van Mushie is nu ook leuk om om te gooien en tegen elkaar aan te slaan of uit elkaar te halen.
Ik wil nog een knuffelbal om mee te ballen als ze zitten. En houten rijgkralen.
Maar ze vermaken zich ook prima met een bijtring.
4 jaar geleden
De autootjes van oball go grippers, stapeltoren, dikke babyboekjes, zachte blokken. Echt van alles vindt de meid leuk hier. Je kan ook al eens kijken voor een loopautootje voor 1e verjaardag.
Ellis vindt die fantastisch maar ze kan nog niet zelfstandig van lig naar zit. Dus ik zet haar 2x per week 10 min erop.

4 jaar geleden
https://www.amazon.nl/Baby-Einstein-Elektronisch-Activiteitenspeelgoed-Meerkleurig/dp/B08C3Q9F4M/ref=pd_aw_sbs_2/258-9747551-4586847?pd_rd_w=k1dAl&pf_rd_p=bf93b1b7-bc8f-4318-9a55-f9daf41b747e&pf_rd_r=9PGPAAM5CVEY91BR18WN&pd_rd_r=ed71ba72-99be-4eaf-972b-99fefd456db7&pd_rd_wg=uiSzn&pd_rd_i=B08C3Q9F4M&psc=1
Deze net binnen gekregen (voor 5 december). Zachte geluiden en leuke kleurtjes qua lampjes. Wel alleen in Engels Spaans en Frans qua taal.
4 jaar geleden
https://www.bol.com/nl/nl/p/tomy-verrassingseieren-educatief-peuterspeelgoed/1004004006937023/?Referrer=ADVNLGOO002072-G-130792877898-S-1087649336630-1004004006937023&gbraid=0AAAAAD5OnmOaxgvRouA5ME9zOPIqRyIzC&gclid=EAIaIQobChMI6LOGncOX9AIVled3Ch2_TgDZEAQYASABEgLFKvD_BwE
En deze zijn al maanden een hit, ook bij oudere kindjes die op bezoek komen. Super simpel maar het trekt enorm.
4 jaar geleden
Reactie op Lot321
Deze tip heb ik inderdaad ook van iemand anders gekregen. Die staat op haar sint-lijstje 🙂👍
4 jaar geleden
Reactie op Lot321
Ja! Wij hebben ze ook. Tegenwoordig staan ze gewoon in peuters keukenkastjes tussen het andere speelgoedeten. Maar toen ze een stuk klein was waren ze ook al een succes.
4 jaar geleden
Reactie op NRH1111
Hier alles wat geen speelgoed is 😂 een pollepel, beker, kartonnen doos, ti ...
Lijkt mijn Gaia wel😂. Alles wat niet van haar is vindt ze top. Mijn bril, de afstandsbediening, mijn ketting noem het maar op 😅
4 jaar geleden
Mijn baby houdt heel erg van little dutch en sophie de giraf. Het bijtspeeltje (de giraf) is al maanden een hit hier. De vormenstoof van little dutch is ook fantastisch. En eigenlijk alles van vtech. Ook allerlei soorten rammelaren. Mevrouw krijgt van mama, papa, oma en oom dit jaar met kerst veel little dutch, nijntje (is oma gek op), vtech en sophie de giraf
4 jaar geleden
Reactie op Isabellaa
We hebben zoveel speelgoed voor hem gekocht, maar waar speelt hij het liefs ...
Hahaha herkenbaar. Hier is een vliegen mepper favoriet, flesje met rijst erin en de afstand bediening😂