9 Reacties

3 jaar geleden

- Er zijn diverse "mijn eerste spellen" van Haba. - Jumbo: ik leer vormen en kleuren. - Nijntje: bonte ballonnen.

3 jaar geleden

Mijn dochter heeft al met het Jumbo-spelletje gespeeld. Ze vindt het leuk om plaatjes en kleuren bij elkaar te zoeken. Maar ze vindt het ook leuk om de doos leeg te gooien en te rollen met de fiches 馃ぃ

3 jaar geleden

- Memory, snapt ze hier nog niet echt maar ze vindt het sowieso leuk om de kaartjes om te draaien. - ik heb zo'n elektro aanwijsspel van nijntje. Moet ik wel echt nog bij helpen, maar vindt ze leuk om te doen

3 jaar geleden

-Memory -vissen vangen -lotto -djeco puzzelduos- we hebben deze gehad van iemand dat is echt een hit. Moet je setjes vinden.

3 jaar geleden

- Eerste boomgaard - Ik leer vormen en kleuren - Nijntje verstoppertje spelen - mijn eerste spellen; bouwplaats

3 jaar geleden

-Visjes vangen van little dutch, speelt hij zoet mee. - lottino Voor meer inspiratie lees ik mee

3 jaar geleden

Het merk Haba heeft leuke spellen voor de jongsten

3 jaar geleden

Hier heeft ze het Peppa big popup spel van de action met de kerst gekregen van haar oma. Deze word regelmatig gepakt. Verder de puzzels van nijntje (mevrouw is nijntje fan 馃槄) bij de opvang hebben we zelf een legpuzzel van 9 stukjes gemaakt voor sinterklaas, met een houtbrander de lijntjes getrokken en daarna lekker ingekleurd, deze is eigenlijk nog te moeilijk voor haar maar toch is juist die puzzel die regelmatig gepakt word. Ook toren van Pisa vind ze leuk om de poppetjes op te zetten en verder gewoon uit de doos halen en er weer in doen is nog bijna het leukste van alles, dan maakt het niet uit wat het is 馃き

3 jaar geleden

Mijn dochter vindt het spel ik leer vormen en kleuren super leuk. Ze kan al heel goed de juiste kleuren bij de plaatjes zoeken, echt leuk om zo te oefenen!