7 Reacties

4 jaar geleden

Geef je borstvoeding of kunstvoeding? Bij borstvoeding moet je oppassen dat je elkaar niet steeds opnieuw besmet, dus moet je voor en na elke voeding je tepels goed schoonmaken met wat azijn en lauw water. Wegwerp washandjes zijn dan fijn. En je kunt het mondje na iedere voeding schoonmaken met een wondcompres gaasje wat je om je vinger wikkelt. Maar t gaat ook vanzelf over idd. Als je kunstvoeding geeft kan het niet heel veel kwaad. Dan alleen goed de flesjes en spenen uitkoken elke dag.

4 jaar geleden

Wat bij ons enorm hielp was na elke voeding wattenstaafje met pure blauwe bessensap door de mond doen. Hier had hij het ook door de hele mond, na drie dagen was het weg. Nystatine van de huisarts maakte het alleen maar erger. De schimmel houdt niet van zure plekjes vandaar de blauwe bessensap

4 jaar geleden

Reactie op Rizzerd

Geef je borstvoeding of kunstvoeding? Bij borstvoeding moet je oppassen dat ...
Ik geef borstvoeding. Hartstikke bedankt voor de reactie. Ik ga ermee aan de slag

4 jaar geleden

Reactie op Sinas

Wat bij ons enorm hielp was na elke voeding wattenstaafje met pure blauwe b ...
Hartstikke bedankt. Dan ga ik dat kopen en proberen.

4 jaar geleden

Reactie op Skilic

Ik geef borstvoeding. Hartstikke bedankt voor de reactie. Ik ga ermee aan d ...
Succes! Het kan trouwens best even duren hoor, dus niet te snel opgeven

4 jaar geleden

Hier ook lang last gehad. Hebben alles van de huisarts geprobeerd. Hielp niet echt. Toen gentiaan violet gekocht. Na 4 dagen helemaal weg. En alles goed uitkoken (speentjes, hydrofiel, speelgoed etc.). Succes, het kan enorm hardnekkig zijn!

4 jaar geleden

Reactie op Lot321

Hier ook lang last gehad. Hebben alles van de huisarts geprobeerd. Hielp ni ...
Ja ind best heftig ook wat wij hebben. Best een hele laag, ook bij zijn gehemelte. Ik probeer nu dagelijks met een sterieldoekje even schoon te vegen. Ggd was ik geweest en heeft gezegd om eigenlijk niks te doen even nog afwachten . Ik maak na elke voeding ook even mijn borst schoon.