16 Reacties

5 jaar geleden

Ter aanvulling, zij ligt op een speciaal verhoging kussen, word ja voeding minstens 45/60 minuten rechtop gehouden. En krijgt in rechte houding voeding

5 jaar geleden

Zou het reflux kunnen zijn??? Ik heb er gelukkig geen ervaring mee maar lees wel vaker op dit forum over reflux en zuur en gal spugen..

5 jaar geleden

Reactie op Lindsay7

Zou het reflux kunnen zijn??? Ik heb er gelukkig geen ervaring mee maar lee ...
Ja het is een reflux, maar volgens m鈥檔 vervangende huisarts komt dit veelal voor. Maar in de maten dat zij dit is extreem. De wasmachine draait overuren en de douche draait tezamen met haar overuren. Arme kind ruikt helemaal zuur

5 jaar geleden

Reactie op mandyrichter

Ja het is een reflux, maar volgens m鈥檔 vervangende huisarts komt dit veelal ...
Ach jeetje wat zielig voor haar. Mss kun je op dit forum zoeken naar reflux en daar mss tips in vinden? Hoop voor je dat er snel verbetering in komt!!

5 jaar geleden

Reactie op mandyrichter

Ja het is een reflux, maar volgens m鈥檔 vervangende huisarts komt dit veelal ...
Als het zo extreem is zou ik een doorverwijzing vragen. Mijn nichtje van 12 weken heeft dit ook al weken en ze is nu dan eindelijk opgenomen in het ziekenhuis voor verder onderzoek. Ze spuugde zelfs al bloed zo erg en ivm ondervoeding moet ze daar nu een tijd blijven.. Zo zielig

5 jaar geleden