77 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb liever een staigere tijdens de kraam week dan tijdens de bevalling 🤣

5 jaar geleden

Je kn er natuurlijk altijd nog op terugkomen als je het toch niet wil. Wij hadden bij de eerste ook een stagiaire erbij en dat was prima, misschien zelfs nog wel meer aandacht voor de kleine van 2 mensen :)

5 jaar geleden

Wij hadden in de kraamweek bij onze eerste een leerling erbij. Verliep heel soepel en heb er echt totaal geen last van gehad. Door de drukte toen bij de organisatie konden we geen volledige dagen krijgen, doordat ze met 2en waren kon er wel alsnog redelijk wat ondersteund worden in t huishouden buiten de zorg voor mij En de kleine. Zo was dan bijv de een de was aan het doen en kon de ander terwijl bijv de toiletten doen. Ik denk dat hierdoor meer tijd over bleef voor moeder en kind, want ze hebben wel standaard taken die ze moeten doen qua poetsen geloof ik. Wij hebben het als heel positief ervaren😊

5 jaar geleden

Ik heb nog geen intake gehad. Maar ik vind het zowel tijdens kraamweek als bij bevalling op zich geen probleem als er een leerling is. Mn zus had ook een stagiair tijdens kraamweek en toen hebben ze steeds super veel in het huishouden gedaan, dus zij vond het ideaal..

5 jaar geleden

ik wil niet stagiair vanwege het coronavirus

5 jaar geleden

Ik heb gezegd dat ik het niet wil maar dat is meer om de stagiaire te beschermen 🙈 Ik ben zelf kinderverpleegkundige en wals dus zo over iemand heen. Ik heb dan ook als wens om een ervaren kraamverzorgende te hebben en niet eentje die net van school komt gezien m'n eigen ervaring en kijk op dingen.

5 jaar geleden

Liever geen stagiair heb ik aangegeven. Wij hebben niet een al te grote woning en dan mijn vriend en ik, onze dochter en de baby en een kraamverzorgster. Dan ook nog een stagiair erbij word een beetje teveel 🙈

5 jaar geleden

Iedere stagiar is natuurlijk anders, je kan het moeilijk op voorhand voorspellen denk ik dan, is ze super lief, is ze daar tegen haar goesting, is ze goed gezind of heeft ze net een slechte dag.

5 jaar geleden

Dan bel je op een zeg je dat je je bedacht hebt. Is JOUW bevalling hé😉 ik hoef het ook niet. Dit is ons eerste kindje dus eng genoeg zonder dat ik leerobject wordt

5 jaar geleden

Bij mij werd het niet eens gevraagd. Er werd gewoon meegedeeld dat er een stagiaire mee komt. Ik ben zelf heel erg gesteld op mijn privacy dus heb bij het ondertekenen van het formulier (digitaal) het vinkje bij 'er mag een stagiaire mee' ook weggehaald. Vooral ook door de manier waarop.. maar bij nader inzien kan het natuurlijk ook voordelen hebben

5 jaar geleden

Wij houden ons al maanden strak aan de corona maatregelen. De kraamhulp hebben we natuurlijk in huis op goed vertrouwen dat zij zich ook netjes aan de regels houdt, maar een 2e persoon er bij. Nee, sorry. In deze situatie even niet.

5 jaar geleden

Ik heb aangegeven dat ik het niet wil

5 jaar geleden

Ik heb gezegd dat ik het niet wil maar dat is meer om de stagiaire te besch ...
Haha hier hetzelfde ik ben obstetrieverpleegkundige. Wil ook graag iemand die stevig in de schoenen staat 😉

5 jaar geleden

Reactie op |Leentje|

Haha hier hetzelfde ik ben obstetrieverpleegkundige. Wil ook graag iemand d ...
Ik ben n beetje jaloers op jullie ervaring hihi, ik wil zooooo veel weten. 🙈🙈 vind t echt mega interessant allemaal. Zou me bijna willen omscholen 😂

5 jaar geleden

Ik ben n beetje jaloers op jullie ervaring hihi, ik wil zooooo veel weten. ...
Het is ook een nadeel hoor, hierdoor weet je ook teveel 😅

5 jaar geleden

Ik heb dr vierkant uitgelachen. Er mogen niet te veel mensen hier komen maar zij willen iemand mee nemen... 🙋‍♀️🙋‍♀️🙋‍♀️ Volgens mn vriend en moeder ben ik een heks. 🤣🤣🤣

5 jaar geleden

Ik ben n beetje jaloers op jullie ervaring hihi, ik wil zooooo veel weten. ...
Haha waar wacht je op! Ik heb de allerleukste baan (al zeg ik het zelf) en er zijn altijd vacatures. 😉

5 jaar geleden

Reactie op |Leentje|

Haha waar wacht je op! Ik heb de allerleukste baan (al zeg ik het zelf) en ...
Ja echt hoor! Ik dacht het bij mn vorige zwangerschap ook al. Werk nu als mondhygienist. De afwisseling zou ook fantastisch zijn! 😍

5 jaar geleden

Ik heb ook ja gezegd en heb nu ook wel spijt 🙈We hebben best een klein huis dus het word al snel krap, en ook ivm de corona maatregelen.. Hopelijk kan ik nog aangeven dat ik het liever toch niet wil.

5 jaar geleden

Bedankt voor jullie reacties! Ik ga ze gewoon eens bellen voor overleg en mijn twijfels voorleggen. Dan kan ik altijd nog beslissen.