12 Reacties

4 jaar geleden

Check 😅😂. Ik vergelijk het een beetje een gevoel alsof de baby mijn blaas fijn knijpt 🤣. Ookal ben ik dan net naar de wc geweest.. dan kan ik weer terug voor 3 druppels 😂

4 jaar geleden

Yup hier ook, heeft echt met indalen te maken, heb er vooral last van als ik rechtop zit/sta of loop. Gisteren toch maar getest op blaasontsteking, blijkt helemaal schoon te zijn.

4 jaar geleden

Jaa heb ik ook wel eens! Vrij normaal. Maar hou het wel in de gaten, zou ook een blaasontsteking kunnen zijn

4 jaar geleden

Ik voel dit de laatste week ook wel regelmatig, soms zelf echt een soort van speldenprikjes.. paar minuutjes last van en dan kan het weer verdwenen zijn voor even. Valt me op dat het vooral is als de baby actief is en ik net dan begin te stappen ofzo, dus ging er gewoon van uit dat het prikkels zijn door de baby die ertegenaan duwt 😊

4 jaar geleden

Ik heb dit ook al bijna een week. wel al 3 keer een blaasontsteking gehad dus voor de zekerheid laten checken vrijdag maar urine was schoon. De verloskundige gaf gister tijdens de controle aan dat de baby in aan het dalen is, dat verklaarde meteen een hoop 😅

4 jaar geleden

Reactie op Ryanne87

Check 😅😂. Ik vergelijk het een beetje een gevoel alsof de baby mijn blaas ...
Precies! Heel gek gevoel haha

4 jaar geleden

Reactie op Centova

Yup hier ook, heeft echt met indalen te maken, heb er vooral last van als i ...
Dat ga ik ook maar is even doen 🤔

4 jaar geleden

Ik merk inderdaad dat ik er meer last van heb als ik sta, bij het zitten heb ik het nauwelijks.

4 jaar geleden

Yes is normaal. Vandaag aangegeven bij verloskundige. Blijkt dat baby ingedaald is vandaar die scherpe steken.

4 jaar geleden

Ja die indaling steken zijn echt niet grappig😬😨 alles voor een goeddoel!

4 jaar geleden

Ik had ook steken in m’n onderbuik/blaas en op advies van de verloskundige urine na laten kijken. Toch (weer) een blaasontsteking. Dus laat dat ook zeker checken!