Stekende pijn

Lotte13
22 dagen geleden
Volgen
Stekende pijn rechtsonder mijn buik. Amai :( Mag pas 27/7 naar de gyn... Ben vandaag 5+5
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
10 reacties
Chelle90
22 dagen geleden
Kan van jr groeiende baarmoeder zijn of als de baarmoeder de juiste richting op gaat kantelen. Ik had precies hetzelfde, dit zei de vk..
  • Rapporteren
Tuutje
22 dagen geleden
Idem! Maar dan langs de linker kant...
  • Rapporteren
Ludovina
22 dagen geleden
Hier ook! Alsof er een elastiek zit wat te kort is en ze aan het oprekken zijn. Ouch.
  • Rapporteren
Renateb
22 dagen geleden
Dit heb ik dus precies het zelfde die stekende pijn...hoort er bij is mij verteld.
  • Rapporteren
Jilldevries
22 dagen geleden
Hier ook hetzelfde wordt er soms gek van! Maar stiekem als ik het een dag niet voel maak ik mij zorgen
  • Rapporteren
Deborah3008
22 dagen geleden
Heb ik ook inderdaad! Rechtsonder zeurende en soms stekende pijn, en erg veel last van me onder rug ook! Ben vandaag 5+3 ik mag volgende week donderdag voor eerste echo..
  • Rapporteren
Wikky
22 dagen geleden
Ja hier ook. Sinds dat ik er achter kwam dat ik zwanger ben al krampen.. maar nu al 2 weken super hevig en weinig opluchting op de wc. Vorige week naar de dokter gegaan en oplosmiddel gekregen. Net weer gebeld, ik word er gewoon misselijk van. Mag de dosering nu op schroeven. Ben in mijn achter hoofd toch bang dat het een (blinde)ontsteking is. Ik ben 5+6 weken
  • Rapporteren
rena
22 dagen geleden
Ik heb dat ook maar vooral links, nu wat minder geworden maar wel veel last van m’n rug gekregen ook ja! Ik ben 5+4
  • Rapporteren
Ollie2005
22 dagen geleden
Reactie op Jilldevries
Hier ook hetzelfde wordt er soms gek van! Maar stiekem als ik het een dag niet voel maak ik mij zorgen
Herkenbaar. Ik maak me ook zorgen als het wegtrekt
  • Rapporteren
mfb117
22 dagen geleden
Ik had het vanmiddag ineens, ben tandartsassistente en assisteerde dus bij een behandeling (zittend) en kreeg uit het niets zo’n erge steek/kramp, leek erg op menstruatiepijn.. kreeg het ook warm en trok door naar mijn rug. Verder nog helemaal nergens last van gehad.
  • Rapporteren