15 Reacties

5 jaar geleden
Pff geen idee. Heb je er een foto van? Mssn even met net gekookt water en een wattenstaafje schoonmaken.

5 jaar geleden
Met een wattenstaafje en dettol oid even schoonmaken en goed droog maken na het douchen helpt ook!

5 jaar geleden
Olie in doen amandelolie, avocadoolie, zonnebloem kan ook. Schoonmaken met een watje. Haalt alles er zo uit...

5 jaar geleden
Dan zit er waarschijnlijk nog van die creme in die ze gebruiken voor de echo. Goed schoonmaken met desinfectie. Vooral verder niks insmeren want dat gaat alleen maar smetten want je krijgt het nooit goed uitgesmeerd

5 jaar geleden
Dankjullie voor de reacties. Ik maak natuurlijk elke dag mijn navel wel schoon, maar er zat een soort vet in, en het is ook wat rood nu, denk misschien ontstoken. Heb met een wattenstaafje gedroogd. Hopelijk gaat de lucht snel weg 馃ゴ

5 jaar geleden
Reactie op Meissie
Dankjullie voor de reacties. Ik maak natuurlijk elke dag mijn navel wel sch ...
Je moet ook opletten dat je je navel niet telkens kwetst met schoonmaken. Nu met het ge茂rriteerde wel belangrijk, vooral droog houden. Maar als het nadien weer beter is, niet teveel in peuteren 馃槈 daar gaat je navel anders vanzelf van irriteren.

5 jaar geleden
Reactie op Meissie
Dankjullie voor de reacties. Ik maak natuurlijk elke dag mijn navel wel sch ...
Duidelijk tekenen dat het een smetplek is. Misschien kan je een klein beetje, heeeelllll dun, sudo cr猫me op doen of bij de drogist miconazol halen. Maar ik weet niet of miconazol kan ivm baby. En goed droog houden. Succes 馃槉

5 jaar geleden
Ik heb dit ook gehad na het weghalen van mijn buitenbaarmoederlijke zwangerschap (door navel geopereerd) en de warmte van de zomer. Als je dit elke avond schoonmaakt en dan een gaasje knipt op het juiste formaat, wordt je navel droger. Het geneest dan vanzelf en de stank verdwijnt. Verder niets gaan smeren. Op het begin misschien in de ochtend en avond verwisselen. Na een paar dagen heelde het bij mij mooi.

5 jaar geleden
Mijn navel deed ik dan vullen met het gaasje. Hiervoor gebruikte ik een pincet of een epileer pincetje. Daarmee kan je ook goed het gaasje eruit halen