24 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb enkel ervaring met de trip trap. Ik vind t een top ding. Wij hebben via mp een set toen gekocht, incl new Born set. Zo gezellig, aan tafel kon ze er dus bij zitten. Nu zit ze er nog steeds op. We hebben ook de babyset gehad. Ik heb nu een 2e trip Trapp via marktplaats gekocht. De rest heb ik al. Ik vind t een aanrader, ze zitten er nog heel lang op volgens mij. Hoor sommige tot hun 10e!

4 jaar geleden

Tip: check ook de kidsmill up!

4 jaar geleden

Wij hebben gekozen voor de kidsmill up incl de newborn set. Maar heb er nog niet echt ervaring mee, dus daar kan ik niet veel over vertellen 😉

4 jaar geleden

Reactie op Mrly

Wij hebben gekozen voor de kidsmill up incl de newborn set. Maar heb er nog ...
Wij ook. Wij hebben het wippertje er ook bij gekocht; ideaal!

4 jaar geleden

Wij hebben de stokke trip trap stoel met baby new born set. Veel van mijn familie hebben ook stokke trip trap stoel lang gebruikt in de peuter/kleuter fase. Wij hebben de triptrap new born set + stoel wel 2e hands aangeschaft. Maar zien eruit als nieuw. Fresco Bloom stoel heb ik nog nooit van gehoord.

4 jaar geleden

Wij hebben de Bloom Fresco, en zijn er erg tevreden over. Bij de eerste ook gebruikt, dus nu weer een aangeschaft. Stokke hebben we nooit gehad, dus daar kan ik niks over zeggen. Het nadeel lijkt me dat die stoel van hout is, en dat misschien snel beschadigd? Maar daar kunnen de Stokke gebruikers vast meer over vertellen.

4 jaar geleden

Kidsmill up is iets goedkoper dan de trip trap en kan je krijgen in super veel verschillende kleurtjes. Zo ook de newborns set🤩

4 jaar geleden

Wij hebben ook de fresco bloom. Ben er echt heel erg blij mee en tevreden over. Onze zoon (nu 2) zit er vanaf zijn geboorte in, dan weer op een lage stand naast de bank en dan weer omhoog bij de eettafel, perfect! Daarnaast vind ik hem ook vooral erg mooi in het interieur staan ;)

4 jaar geleden

Wij hebben een bloom. Vind hem ideaal. Nog niet gebruikt maar nu al ideaal

4 jaar geleden

Reactie op NogEvenAnoniem

Wij ook. Wij hebben het wippertje er ook bij gekocht; ideaal!
Ja same here 😊 lekker alles in 1 en bij elkaar passend 😉

VRIEND

4 jaar geleden

Reactie op Mrly

Ja same here 😊 lekker alles in 1 en bij elkaar passend 😉
En wij ook! We vinden de Kidsmill iets mooier dan de Tripp Trapp. Die uitstekende poten lijkt me ook iets waar ik.over ga struikelen😅 maar misschien valt het mee. De Fresco Bloom moet echt je smaak zijn....

4 jaar geleden

Wij hadden bij de oudste al een stokke tripp Trapp (incl New Born set) en voor deze baby hebben we eentje bij gekocht. Bevalt prima 👍 Maar mijn broertje en gezin hebben een twee Kidsmill Ups en die bevallen volgens mij ook prima. Is maar net welke je mooier vind, ik vond de Kidsmill niet echt veel goedkoper dacht ik.

4 jaar geleden

Wij kregen de stokke van onze schoonouders. Fijne stoel alleen wel erg duur. Voordeel is wel dat je hem kunt gebruiken tm puberteit

4 jaar geleden

Reactie op siepje88

En wij ook! We vinden de Kidsmill iets mooier dan de Tripp Trapp. Die uitst ...
Wij hebben idd ook om die reden gekozen voor de kidsmill up

4 jaar geleden

Hier de tripp trapp, met alles erbij. Was toch de stevigste. Zeker duur maar ja aks die na 2 jaar uit elkaar valt heb je ook niks. Dus stokke met garantie.

4 jaar geleden

Hier maken we nu gebruik van de stokke tripp trapp met newborn set. Ideaal! Hadden voor onze eerste zoon een nieuwe tripp trapp met babyset, miste toen het newborn set. Inmiddels een 2de stoel aangeschaft (2dehands) voor nr 2 en dit keer met newborn set, ontzettend blij met deze keuze. Komende jaren kunnen de stoelen meegroeien met de jongens. Als je ziet hoelang je er mee doet, is het de prijs zeker waard. 2dehands (Facebook Market, Gebruiktekinderstoelen. nl)kun je ook goede betaalbare tripp trapps vinden.

4 jaar geleden

Tripp trapp👌 mijn oudste dochter is nu bijna 2,5 jaar, we gebruiken de baby set nog steeds (die rugleuning en beugel, ze kruipt er zelf vlotjes in en uit. Is een heel stevige en stabiele stoel.

4 jaar geleden

Wij hebben een stoel van de Lidl die zoals de trip trap is. Heeft ook een babyset. Kleine is nog niet geboren dus weet niet hoe het bevalt

4 jaar geleden

Wij hebben van m'n schoonouders bij de eerste een trip trap gekregen en nu willen ze dat bij elke klein kind gaan doen, ik vind het prima zijn echt fijne stoelen en je kan er jaren mee doen!

4 jaar geleden

Wij zijn voor de kidsmill up gegaan met newborn set / wipstoel. Vond het handig dat je deze ook als wipstoel kan gebruiken. En vond met name de newbornset van Kidsmill mooier dan die van Stokke.