16 Reacties
5 jaar geleden
Ik had namelijk zin om sushi te bestellen vanavond maar twijfel of het mag of niet...
5 jaar geleden
Jaa eet alles gewoon behalve de rauwe vis sushi 馃槂 geven ze ook aan in die restaurants op de kaart vaak..
5 jaar geleden
Ja, gerust. Maar wel uit een goed sushi restaurant en niet zo鈥檔 all you can eat vreettent 馃檲
5 jaar geleden
Reactie op Aliya1
Weet iemand toevallig als je sushi kan eten met viseitjes erop?
Staat verdeelde informatie op internet, de een zegt wel de ander niet. Ik heb het wel gewoon gegeten, eet toch geen dagelijks sushi.
5 jaar geleden
Reactie op Aliya1
Weet iemand toevallig als je sushi kan eten met viseitjes erop?
Ik eet het wel met viseitjes en alles wat met krab is.
5 jaar geleden
Heerlijk! 馃い Laatst nog sushi thuis laten bezorgen. Je mag best veel, rolls met gefrituurde garnaal, kip en surimi bijvoorbeeld. En natuurlijk alle vega dingen. In restaurants hebben ze vaak ook een speciale kaart voor zwangeren. En bij sushi point hebben ze de 9 maanden box, ook heel handig!
5 jaar geleden
Ik heb dit gevraagd aan de vk afgelopen week, omdat ik ook echt een enorme sushi fan ben. Zij vertelde dat je gewoon sushi mag eten met kip, garnaal etc zolang het een goed en hygi毛nisch restaurant is. Je zou zelfs rauwe vis mogen eten indien dit heel erg vers is, maar zij juichte dit niet toe, omdat je niet altijd kunt bepalen hoe vers iets is. Sushi uit de supermarkt wordt afgeraden, omdat dit langer staat en dus meer bacteri毛n kan bevatten.
5 jaar geleden
Ik ben gek op sushi maar durf het niet aan vanwege kruisbesmetting. In principe zou elk restaurant hygi毛nisch moeten werken maar ik weet dat dit niet altijd gebeurd en wil dat risico niet nemen. De dag na de bevalling ga ik weer los, net als bij mijn oudste.
5 jaar geleden
Wat ik als tip kreeg is om een eigen tablet te nemen. Zo krijg je jouw sushi niet op het zelfde plankje met de vissushis van je partner. Maar je hebt natuurlijk alsnog geen idee wat er achter gebeurd maarja. Zolang je inderdaad een bekend (hygi毛nisch) sushi tentje hebt is het niet erg vind ik
5 jaar geleden
In verband met een vrijgezellenfeestje vandaag gaan we bij een sushi restaurant eten. Helaas ken ik het restaurant niet maar denk dat ik er momenteel voor kies om alleen maar frituur en gebakken dingen te eten puur uit veiligheid. Gelukkig zijn er meiden bij die niet van sushi houden dus probeer die aan mijn tafel te krijgen dan word ik ook minder snel verleid/minder moeite mee.