Symptomen voor testen

onbekend1998
2 maanden geleden
Volgen
Hallo, Ik heb sinds twee drie dagen last van krampen, misselijkheid en maagzuur. Ook heb ik meer afscheiding dan normaal. Ik kan alleen pas testen aankomende zondag. Hebben jullie ook symptomen voordat je moest gaan testen? En wat waren jullie symptomen? Liefss
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
8 reacties
Feikje87
2 maanden geleden
Extreem pijnlijke en gezwollen borsten (al 9 dagen). Gisterenochtend en vanochtend getest en beide keren een licht streepje. Morgenochtend met een digitale test testen om te kijken of daar een aantal weken uit komt...
  • Rapporteren
Jul3
2 maanden geleden
Reactie op Feikje87
Extreem pijnlijke en gezwollen borsten (al 9 dagen). Gisterenochtend en vanochtend getest en beide keren een licht streepje. Morgenochtend met een digitale test testen om te kijken of daar een aantal weken uit komt...
Wanneer is je NOD?
  • Rapporteren
Jul3
2 maanden geleden
Ik heb dezelfde symptomen, maar geen last van mijn borsten, zou het dan toch niet zo zijn? Of hoef je niet altijd last van veranderingen aan borsten te ervaren?
  • Rapporteren
Feikje87
2 maanden geleden
Reactie op Jul3
Wanneer is je NOD?
Ik ben ontzettend onregelmatig, dus lastig te zeggen. Maar gemiddeld genomen zou het 3 dagen geleden zijn..
  • Rapporteren
Feikje87
2 maanden geleden
Reactie op Jul3
Wanneer is je NOD?
3 a 4 dagen geleden denk ik. Ben heel erg onregelmatig maar daar komt het gemiddeld ongeveer op neer.
  • Rapporteren
Jul3
2 maanden geleden
Reactie op Feikje87
Ik ben ontzettend onregelmatig, dus lastig te zeggen. Maar gemiddeld genomen zou het 3 dagen geleden zijn..
Ik denk wel echt dat hij positief is als ik het zo zie!
  • Rapporteren
Feikje87
2 maanden geleden
Reactie op Jul3
Ik denk wel echt dat hij positief is als ik het zo zie!
Nu iig zeker.. :) clearblue zegt 1-2 weken zwanger!
  • Rapporteren
Jul3
2 maanden geleden
Reactie op Feikje87
Nu iig zeker.. :) clearblue zegt 1-2 weken zwanger!
Wauwww gefeliciteerd!!!
  • Rapporteren